MS Windows
briani 27239
Er win2000 PnP-kompatibelt?
Fra : Jan Eliasen

Dato : 25-06-02 08:58

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 25-06-02 13:17

"Jan Eliasen" <jan@eliasen.dk> skrev i en meddelelse
news:Pine.GSO.4.44.0206250957000.29628-100000@scotty.cs.auc.dk...
> Hejsa
>
> I min BIOs skal jeg saette om OS'et er PnP-kompatibelt. Er win2000 det? Og
> hvad goer man hvis man har baade win98 og et ikke-PNP-kompatibelt OS
> installeret?

Jeg tror godt du kan stole på at w2k er PnP kompatibelt - men jeg har dog
ALDRIG oplevet nogen forskel i hvad computeren gør, uanset om du vælger det ene
eller det andet. Man kunne vel forstille sig at BIOS låser visse IRQ'er til
visse busser, hvis man ikke vælger PnP OS....

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : Madsen

Dato : 25-06-02 15:18

Jan Eliasen skrev:

> I min BIOs skal jeg saette om OS'et er PnP-kompatibelt. Er win2000
> det? Og hvad goer man hvis man har baade win98 og et
> ikke-PNP-kompatibelt OS installeret?

<http://makeashorterlink.com/?W27751E5>
Plug and Play-indstillingerne for operativsystemet i computerens BIOS
skulle ikke påvirke den måde, Windows generelt håndterer hardware på.
Microsoft anbefaler imidlertid, at du sætter denne indstilling til "No"
eller "Disabled" i computerens BIOS.

Madsen.