Formula T2 driver
Fra : Granhegnet 11

Dato : 25-06-02 08:50

Mangler en driver til Thrustmaster formula T2 racerhjul.

Den jeg kan finde er til win2000, jeg bruger win 98.

Nogle gode ideer?

vh/Torben

Fra : Karsten Borchers

Dato : 25-06-02 14:12

Det er en halvgammel svinger ikk, som skal i gameporten. ?
Den skal ikke have nogen driver.
Under Game Devices/Controllers i Control Panel, skal du vælge Thrustmaster
T1/T2 with adapter, og så kalibrere det.

Karsten Borchers
www.simracing.dk
www.racesimcentral.com

Fra : Torben Abildgaard

Dato : 25-06-02 16:55

Fuldstændig enig, men den bliver ved med at stå som "not connected" i menuen
"game controllers" i kontrolpanelet.

Havde engang samme problem med en sidewinder styrepind. Byttede den til en
nyere.

Men det kunne jo være, at en af guderne beåndet person kendte til den
lille dingelhopper, der skulle drejes en halv omgang mod solen under
fremmumlen af dystre besværgelser?

vh/Torben

Fra : Peter C

Dato : 25-06-02 19:25

> Men det kunne jo være, at en af guderne beåndet person kendte til den
> lille dingelhopper, der skulle drejes en halv omgang mod solen under
> fremmumlen af dystre besværgelser?

Har du andre joysticks eller lign. sluttet til computeren. ?

Da jeg fumlede med at sætte mit Thrustmaster T2 til computeren SAMMEN MED
mit MOMO Force lykkedes det mig først efter jeg havde afinstallerede
MOMO´et.
Så installerer man T2 eren og BAGEFTER kan man installere MOMO´et igen.
Selvom MOMO er til USB !!!

Iøvrigt fandt jeg ud af at den vil under ingen omstændigheder opdage
pedalerne hvis ikke rattet også er sluttet til (det var kun pedalerne jeg
skulle bruge).

Jeg kan også huske at jeg for mange år siden havde bøvl med at få den til at
acceptere at det er et T2, og endte derfor med at installere et "2axis, 4
button" joystick i stedet for.
Det giver i princippet nøjagtig det samme.

Nogle spil KAN bare ikke "ha´" den lille adapter. Jeg mener det var Need 4
Speed 2, hvor man skulle starte op UDEN adapter, for det ville virke.

Håber det kan bruges

MVH Peter C.

Proud driver for Pumpkin Racing, DGPLS, 4 div.

Fra : Allan Riise

Dato : 26-06-02 17:19

Granhegnet 11 <pialykke@fjernmigget2net.dk> scribbled:
> Mangler en driver til Thrustmaster formula T2 racerhjul.
>
> Den jeg kan finde er til win2000, jeg bruger win 98.
>
> Nogle gode ideer?
>
> vh/Torben

Prøv at kigge her name/password driver/all
http://www3.driverguide.com/betav2.php?action=dosearch&qm0=Thrustmaster+T2&q
a5=6&dp=3&fs=0

Venligst ...
--