D2 LOD 1.09c no cd
Fra : HX

Dato : 25-06-02 08:12

Hej i ng.

Og ja, jeg har org. spillet. Ellers kunne jeg jo heller ikke spille det
eneste sted der er værd at spille, nemlig Bnet.
Men er der nogen her der ved hvor jeg kan finde en No CD Crack som virker,
så jeg ikke behøver at have LOD cd´en siddende i?
Er rimelig træt af opspind fra cd når den skal bruge lydfiler, især i act 5.
Har prøvet dem jeg kunne finde på Gamecopyworld og Megagames, men den vil
stadig ha´ cd´en i....

HX

Fra : HX

Dato : 25-06-02 08:13

Sry, det er selvfølgelig patch ver. 1.09 d og ikke 1.09c jeg søger crack
til....

HX

Fra : Gizmoduck

Dato : 25-06-02 09:08

On Tue, 25 Jun 2002 09:13:25 +0200, "HX" <hxmalm@privat.dk> wrote:

>Sry, det er selvfølgelig patch ver. 1.09 d og ikke 1.09c jeg søger crack
> [...]

hvis det er musikfilen der driller, så kan du jo simpelthen kopiere
den til din d2 folder, det er d2music.mpq det drejer sig om(så vidt
jeg husker).

så læser den automatisk fra hd'en i stedet

--

Gizmoduck

Haunting the europe realm on:
*GizHC
*Gizmoduck

Fra : HX

Dato : 25-06-02 10:43

Takker, men det er allerede gjort.
Det er en proces der sker automatisk når man inst. LOD

HX

Fra : cb

Dato : 25-06-02 11:44

> Takker, men det er allerede gjort.
> Det er en proces der sker automatisk når man inst. LOD

hmm, ikke helt - du skal flytte alle MPQ-filer over fra cd´en (ca 500 mb
mener jeg)

www.Gamecopyworld.com har no-cd til spillet og det virker upåklageligt, men
læs read-me filen grundigt.
(Du skal måske tage højde for 1.10 patchen, da du med no-cd "ødelægger"
..EXE-filen, skal du reinstallere hele spillet for at kunne opdatere)

cb

Fra : Martin_P

Dato : 25-06-02 12:53

> [...]
>(Du skal måske tage højde for 1.10 patchen, da du med no-cd "ødelægger"
>.EXE-filen, skal du reinstallere hele spillet for at kunne opdatere)

nej!! for himlens skyld, så tag og rename den gamle EXE fil til f.esk
..OLD, så du ikek overskriver noget - på den måde er det nemt at rename
tilbage igen hvis du skulel få brug for at slippe af med No-CD patchen
engang!!!

MArtin_P

Fra : Jacob

Dato : 25-06-02 13:40

Jeg har kørt med en no-cd crack til ver 1.08. Jeg kunne sagtens opdatere til
den nyeste ver. og cracken virker stadig.

Fra : karstenhou

Dato : 01-07-02 12:27

"HX" skrev d. 25-06-02 08:12 dette indlæg :
hej kan i ikke hjælpe mig med at finde nogle snyde progammer til diablo
2 lord of...

hilsen SEH

http://www.kandu.dk/