Mail spørgsmål
Fra : High End

Dato : 25-06-02 07:20

Kan det lave sig gøre at lave et tekst felt, som man kan skrive i, hvor der
er en "send" knap ved siden af. Sådan at når man skriver noget og trykker
send, bliver der sendt en e-mail til mig, med et emne jeg har valgt og det
personen har skrevet i tekst feltet stående i meddelelses feltet i den mail
jeg modtager.

Helst uden brug af asp & cgi, da min server ikke understøtter dette.
Jeg tænkte på almindelig html eller javascript

mvh.
Michael
www.triopop.dk

Fra : Ham der

Dato : 25-06-02 09:08

Som udgangspunkt kan du ikke sætte HTML til at sende en mail. Du kan dog
(vha mailto:din@mail.dk) få browseren til at åben en mail i brugerens
mailprogram som så skal sendes manuelt. En anden mulighed er at bruge et PHP
el. Perl script (se www.hotscripts.com) - det er ikke så svært som det
lyder.

Mikkel