R320s
Fra : Søren Petersen

Dato : 24-06-02 23:10

Hejsa

Forleden dag slukkede min Ericsson R320S pludselig. Det er ikke batteriet
som gik, da det er afprøvet på en tilsvarende telefon. Er der nogen der har
en ide om det kan betale sig at få den repareret? Og hvad kunne der være
galt med den. Et eller andet som er brændt af???

Mvh.
Søren Petersen

Fra : Gjøl

Dato : 25-06-02 12:07

"Søren Petersen" <spet98@musik.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
være
> galt med den. Et eller andet som er brændt af???
Jeg ville få tjekket min software hos en "ekspert" eks. Unitalk eller
lignende

Fra : Søren Petersen

Dato : 25-06-02 14:31

> Jeg ville få tjekket min software hos en "ekspert" eks. Unitalk eller
> lignende

Kan det godt bare være softwaren den er gal med? Jeg troede bestemt at den
var brændt af. Der er ikke noget lys eller aktivitet i displayet, og jeg har
prøvet med et andet batteri, stadig uden resultat.

Fra : SteF

Dato : 28-06-02 18:43

Prøv Evt at måle om der ligger en kortslutning over batteri terminalerne
hvis der gør det så er senderen brændt af i den og det koster vel CA 650 Ex
moms at få det repareret.

SteF