Skærme
Fijala 3554
Sonny hopper
Fra : poul

Dato : 24-06-02 22:51

Hejsa
Jeg havde engang en skærm med samme fejl,den smed jeg ud, nej nej tag
det rolig. Det var en skærm jeg købte hos Zitech i Allerød de havde
den til rep. 3 gange og sidste gang måtte jeg betale 250,- for at få
den igen, Den fejler stadig IKKE noget, var svaret, jeg blev sur og
skilte den ad, én komponent har aldrig været loddet på ét ben.
Skærmen køre fin den dag i dag.
hilsen poul

Fra : AJC

Dato : 24-06-02 23:53

"poul (slet Y4NJY)" <psks@Y4NJYmail.dk> wrote in message
> [...]
> den igen, Den fejler stadig IKKE noget, var svaret, jeg blev sur og
> skilte den ad, én komponent har aldrig været loddet på ét ben.

Den historie skal du vist længere ud på landet med!

Mvh
AJC.