Prøver en gang til !!!1
Fra : Anders Henriksen

Dato : 24-06-02 21:31

Er her virkelig ikke nogen kloge hoveder der er i stand til at lytte
nedenstående sang af ???? Jeg ville blive meget glad hvis bare en eller
andet kunn ekomme med de gyldne akkorder.

hej jeg søger akkorderne til Izar Cohen's - A Ba Ni Bi

> Sangen er vinder sangen fra melodi GP 1978 og er fra Israel.
>
> Jeg har prøvet at lytte sangen af, men kan ikke lige finde akkorderne. Jeg
> har kun præsteret atr lytte introen af.
>
> Nu er jeg ved at blive vanvittig hvisjeg ikke snart får noget hjælp.
>
> hilsen
>
> Anders
> mail mig gerne på anhen90@hotmail.com

__________________________________________________________________ Anders
Henriksen ICQ#: 105938588 Current ICQ status: + More ways to contact me i
See more about me:

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-06-02 04:39

Anders Henriksen <anhen@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d178178$0$238$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> hej jeg søger akkorderne til Izar Cohen's - A Ba Ni Bi

Jeg

________

Warwwww for kvalitetsmusik. Den slags laves ikke mere. Håber du har heldet
med dig. Ups, undskyld jeg blandede mig.