Hvad er det for en film
Fra : t_p

Dato : 24-06-02 21:04

Jeg så lidt af den på DR for lang tid siden, sikkert mere end 10 år siden.
Jeg er ganske sikker på at det er en fransk film. Det eneste jeg kan huske
fra den er følgende:

En mand (mener det var en politimand i civil) besøger nogen, måske
er han inviteret til middag? Under alle omstændigheder sider han med
familien ved "middagsbordet". Det er dog ikke et almideligt middagsbord,
istedet for at spiseer de på WC alle sammen - alle stolene er et toilet ;)

På et tidspunkt er der en som undskylder sig (det er vist politimanden),
og går ud på "toilettet" hvor han spiser (det er vist kylling).

Det er det eneste jeg kan huske, er der nogen som kan hjælpe?

Fra : Henrik Rytter

Dato : 24-06-02 21:27

In article <3d177b20$0$71631$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, t_p
<temp_offhand@mail.dk> wrote:

> [...]
> og går ud på "toilettet" hvor han spiser (det er vist kylling).
>
> Det er det eneste jeg kan huske, er der nogen som kan hjælpe?

Er det ikke http://us.imdb.com/Title?0068361 ?

mvh
Henrik

Fra : t_p

Dato : 25-06-02 01:19

"Henrik Rytter" <rytter@mac.com> wrote in message
> Er det ikke http://us.imdb.com/Title?0068361 ?

Nej, men den kunne jeg godt tænke mig at se igen :)

Fra : Henrik Rytter

Dato : 25-06-02 08:38

In article <3d17b6ec$0$53134$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, t_p
<temp_offhand@mail.dk> wrote:

> "Henrik Rytter" <rytter@mac.com> wrote in message
>
> Nej, men den kunne jeg godt tænke mig at se igen :)

Ups ... jeg blandte vist to Bunuel-film sammen. Den her så?

http://us.imdb.com/Title?0071487

mvh
Henrik

Fra : t_p

Dato : 25-06-02 18:25

> Ups ... jeg blandte vist to Bunuel-film sammen. Den her så?
>
> http://us.imdb.com/Title?0071487

Jeps, det er den :) Tak.