MS Windows
briani 27239
links i mail + nyhedsgrupper
Fra : Peter

Dato : 24-06-02 20:35

Links i mine mails + nyhedsgrupper virker ikke - nogen derude, der kan sige
mig hvorfor ?

hilsen
peter

Fra : N/A

Dato : 24-06-02 20:59

Fra : Peter

Dato : 24-06-02 20:59

> [...]
> Hvis jeg går ind i en hvilken som helst mappe og videre op i
> Funktioner > Mappeindstillinger > Filtyper, så har jeg en filtype
> der ser sådan her ud:
> http://home.worldonline.dk/hijklm/winxp/oe6/01_url.gif
>
> Hvis jeg markerer den og klikker på Avanceret, så ser den sådan her ud:
> http://home.worldonline.dk/hijklm/winxp/oe6/02_advanced.gif og klikker
> jeg på Rediger så ser den sådan her ud:
> http://home.worldonline.dk/hijklm/winxp/oe6/03_edit.gif
>
> Tjek evt. om den står på samme måde hos dig.
>
> (Det er ikke for at provokere dig at jeg sender links)

Hej Madsen

Tak for dit hurtige svar - "desværre" står det på samme måde hos mig, så det
er ikke lige dér, det halter (og jeg fik ikke "underlige tanker" omkring
dine links)...

Venligst
Peter

Fra : Madsen

Dato : 24-06-02 21:06

Peter skrev:

> Tak for dit hurtige svar - "desværre" står det på samme måde hos
> mig, så det er ikke lige dér, det halter

Øv.

> (og jeg fik ikke "underlige tanker" omkring dine links)...

Fint. :)

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 24-06-02 21:09

Peter skrev:

> Links i mine mails + nyhedsgrupper virker ikke - nogen derude, der
> kan sige mig hvorfor ?

Hvad så med denne her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q177054

Er IE stillet til at være standard-browseren?

Madsen.

Fra : Peter

Dato : 24-06-02 21:56

> Hvad så med denne her:
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q177054
>
> Er IE stillet til at være standard-browseren?

> [...]

Hej igen

Det var en rigtig god side, du dér henviste til... men, men men det løste
nu ikke problemet og nu er det ved at være lidt sent, så jeg venter til en
anden gang, for det er da til at leve med, som det er, så mange tak for din
ihærdighed, Madsen !

hilsen
Peter

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 25-06-02 09:01

Peter <kipe@os.dk> skrev:

> Links i mine mails + nyhedsgrupper virker ikke - nogen derude, der
> kan sige mig hvorfor ?

Har oplevet dette 2-3 gange.

Stærke indicier på at det skyldes fuckup i "systemets default browser
settings", og at det fremkommer efter at have haft installeret netscape
x / mozilla x.

Ikke dermed sagt at det er netscape/mozilla der er noget i vejen med.

Der gik nogle dage uden at jeg kan huske hvad jeg pillede ved, men det
virkede pludselig igen.
Hmm..MS! ?

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Peter

Dato : 25-06-02 10:22

"Fischer & Døssing" <ptf@REMOVE_THISbigfoot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk
> Anonyme usenet brugere opfattes useriøst indtil det modsatte er bevist

Tak for al hjælp og "støtte" - efter at jeg har været inde og "pille" lidt
ved systemet, hvor jeg satte explorer til IKKE at være default browser og
derefter TIL at være default browser, er der kommet gang i linksene igen -
og tro mig, jeg havde ikke ændret på noget før - men lige pludselig opstod
problemet "af sig selv" - men som sagt er det ok lige nu -

Peter

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 25-06-02 10:46

Peter <kipe@os.dk> skrev:

> [...]
> lidt ved systemet, hvor jeg satte explorer til IKKE at være default
> browser og derefter TIL at være default browser, er der kommet gang i

np