MS Windows
briani 27239
Lukke WIN98 SE ned
Fra : Rughaven

Dato : 24-06-02 19:06

Når jeg skal lukke for mit styresystem WIN98 SE ned sker der ikke mere efter
at billeder med Windows lukkes kommer på skærmen. Jeg har geninstalleret
styresystemet. Det hjælper bare ikke.
Hvad kan jeg gøre. så jeg bliver fri for at skulle rykke stikket ud for at
kunne lukke for min PC.

Venlig hilsen
Keld

Fra : Madsen

Dato : 24-06-02 19:12

Rughaven skrev:

> Hvad kan jeg gøre. så jeg bliver fri for at skulle rykke stikket
> ud for at kunne lukke for min PC.

Installer Win98SE shutdownfix udgivet af Microsoft.

Madsen.

Fra : Henrik

Dato : 25-06-02 04:34

> Hvad kan jeg gøre. så jeg bliver fri for at skulle rykke stikket ud for at
> kunne lukke for min PC.

Du skal installere to rettelser fra Microsoft se artikler her:

http://www.microsoft.com/Windows98/downloads/contents/WURecommended/q260067/Default.asp

og

http://www.microsoft.com/Windows98/downloads/contents/WURecommended/S_WUFeatured/Win98SE/Default.asp

Hilsen Henrik

Fra : Rughaven

Dato : 25-06-02 20:46

Jamen, hvad gør jeg så, når det ikke hjælper?

Keld

Fra : CWS

Dato : 26-06-02 00:19

Prøv at geninstallere win98.

Hvis det heller ikke hjælper kunne du prøve w2k eller xp med ntfs.

Det gjorde jeg, og det hjalp.

Jeg tror jeg havde een eller anden "fat fejl" uden at kunne komme nærmere.

/Carsten.