Galleri på hjemmesiden...
Fra : Jette

Dato : 24-06-02 18:41

Hej alle

Ja, jeg fortsætter lige med at snakke hjemmeside

Nogen af Jer kan måske huske at jeg i sin tid havde oprettet en
"billed"-side, som aldrig blev færdig. Det var i starten meningen, at
man her skulle have mulighed for at uploade billeder til fremvisning....
men jeg synes egentlig det er udemærket at vi bruger webshots.com, for
jeg kan se at sektionen let ville vokse til en størrelse, som vi ikke
har plads til på serveren.

Nu har jeg imidlertid fået en idé, der går ud på at lave et galleri med
billeder der har underholdningsværdi... hvis I forstår... altså
sjove/underlige kattebilleder. Jeg blev inspireret til det efter at have
set disse billeder i et indlæg på NG'en:

http://www.tendertribes.dk/billeder/coonglas.jpg
http://www.tendertribes.dk/billeder/siamglas.jpg

..... og Else har også i indlægget "Stunt-billeder" et herligt billede af
en kat der ligger vandret i luften

Jeg vil derfor opfordre til, at I dropper en mail på privatadressen
(jni@omnix.dk) hvis I har nogle helt særlige kattebilleder i gemmerne.
Da jeg ved at alle Jer katteslaver, sikker synes at ALLE Jeres billeder
er helt specielle og unikke, vil jeg tillade mig at sortere med hård
hånd i de fremsendte forslag

Husk at oplyse navn og evt. hjemmeside - jeg har nemlig tænkt mig at
sætte disse oplysninger direkte på hvert enkelt billede (diskret,
naturligvis), da jeg ikke synes at andre bare sådan umiddelbart skal
kunne stjæle og bruge sagerne.

Da jeg har mange jern i ilden i øjeblikket, vil siden ikke være at se
sådan lige med det samme, men bare send mig Jeres forslag, så jeg har
dem den dag jeg kaster mig over projektet.

Mvh. Jette
--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-06-02 18:56

Synz du er en nuser Du gør et vældigt stykke arbejde *S*

Vil straks kigge billederne af mine 2 krudtugler igennem og sende nogle til
dig.

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Jette

Dato : 24-06-02 19:13

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote in message
> Synz du er en nuser Du gør et vældigt stykke arbejde *S*

hihi! "nuser" ... Tak ... fornøjelsen er helt på min side af skærmen

> Vil straks kigge billederne af mine 2 krudtugler igennem og sende
nogle til
> dig.

Okay... glæder mig til at se dem....

Mvh. Jette