Angående den nye Tortie-sektion på hjemmes~
Fra : Jette

Dato : 24-06-02 18:16

Da der efterhånden er en del Tortie-relateret materiale (købskontrakt,
indsamlingskonto, historien om Tortie), vil jeg lave en seperat
"afdeling" til dette formål. I første omgang ville jeg bare tilføje en
ekstra knap.. men knapperne giver ikke mulighed for de store
tekst-mæssige udfoldelser, og jeg synes egentlig også, at der skal lidt
ekstra fokus på.

Derfor har jeg lavet et lille billede, som jeg vil placere som et link
til denne sektion. Sektionen skal så i fremtiden bruges til info om de
ting vi samarbejder om i NG'en for at forbedre vilkårende for katte i
Danmark.... der vil jo nok i fremtiden komme flere tiltag, hvad endten
det er hjælp til en gravid kattemor, eller noget andet...

Jeg vil gerne høre hvad I synes om billedet, der skal bruges som link
til sektionen... kan jo være nogen af Jer har andre forslag til
tekst/grafik.... http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/vildkat.gif

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-06-02 18:58

Hej Jette

God ide og billedet + tekst siger jo faktisk det hele - og det holder stilen
til siden *S*

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk