MS Windows
briani 27239
Windows XP pro ATAPI CD-R/RW 16X10
Fra : Torben

Dato : 24-06-02 18:37

Hejsa.
Mit ATAPI CD-R/RW 16X10 drev virker pludeseligt ikke under WinXP pro mere.
Det gider ikke brænde, eller læse cd'er mere.

Jeg vil gerne prøve at opdatrer driveren, men jeg ved ikke hvor jeg skal
finde den.

Er her nogen der kan hjælpe?

--
Best Regards/Venlig Hilsen:
Torben

Fra : Madsen

Dato : 24-06-02 18:53

Torben skrev:

> [...]
> pro mere. Det gider ikke brænde, eller læse cd'er mere.
>
> Jeg vil gerne prøve at opdatrer driveren, men jeg ved ikke hvor

Der skal ikke installeres drivere for at få et cd-drev eller en
brænder til at virke under Windows. Står der en fejlkode inde i
enhedshåndtering ud for drevet?

Madsen.

Fra : Torben

Dato : 24-06-02 19:04

> Der skal ikke installeres drivere for at få et cd-drev eller en
> brænder til at virke under Windows. Står der en fejlkode inde i
> enhedshåndtering ud for drevet?

Nej, der står at det fungere fint.

--
Best Regards/Venlig Hilsen:
Torben

Fra : Madsen

Dato : 24-06-02 19:12

Torben skrev:

> Nej, der står at det fungere fint.

Nå, så ved jeg ikke hvad der er galt.

Madsen.

Fra : IzNoGoUd

Dato : 24-06-02 22:12

On Mon, 24 Jun 2002 19:36:53 +0200, "Torben" <me@something.int> wrote:

> [...]
>Det gider ikke brænde, eller læse cd'er mere.
>
>Jeg vil gerne prøve at opdatrer driveren, men jeg ved ikke hvor jeg skal

måske, men har du Adaptec SCSI kort eller Easy CD Creator så skal du
instalere de sidste nye aspi driver fra adaptec.com.
hvis ikke er dit drev nok stået af, byt det ud og test det på en anden
maskine hvis det ikke virker der sååå må du gribe dybt i pungen
--
best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.