MS Windows
briani 27239
gpedit.msc
Fra : Matthiessen

Dato : 24-06-02 18:22

Nu ved jeg ikke om det har været postet før, men så må i ha mig undskyldt :)

For dem som leder efter de lidt mere avancerede funktioner at lege med i XP,
burde nok kigge lidt på den her :
Start > Kør > "gpedit.msc"

Hilsen
Anders Matthiessen
web@dioder.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 24-06-02 19:30

Mon, 24 Jun 2002 19:21:51 +0200, "Matthiessen"
<matthiessen.SLET.@tdcadsl.dk> wrote:

>For dem som leder efter de lidt mere avancerede funktioner at lege med i XP,
>burde nok kigge lidt på den her :
>Start > Kør > "gpedit.msc"

Sådan en findes ikke på min Xp home ed. dk

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Madsen

Dato : 24-06-02 19:33

Peter Loumann skrev:

> Sådan en findes ikke på min Xp home ed. dk

Nix. Det er kun på Pro-udgaven.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 24-06-02 21:16

Matthiessen skrev:

> Start > Kør > "gpedit.msc"

Forresten så ramlede jeg også ind i en side forleden hvor der var nævnt
nogle ret gode genveje, hvis ellers man kan huske dem, men det er noget
hurtigere end at skulle rode rundt med højre- og venstreklik på et hav
af ikoner.

Computer management
compmgmt.msc

Device manager
devmgmt.msc

Disk management
diskmgmt.msc

Disk defrag
dfrg.msc

Event viewer
eventvwr.msc

Shared folders
fsmgmt.msc

Group policies
gpedit.msc

Local users and groups
lusrmgr.msc

Performance monitor
perfmon.msc

Resultant set of policies
rsop.msc

Local security settings
secpol.msc

Services
services.msc

Madsen.

Fra : Matthiessen

Dato : 24-06-02 21:33

"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse >
> [...]
> nogle ret gode genveje, hvis ellers man kan huske dem, men det er noget
> hurtigere end at skulle rode rundt med højre- og venstreklik på et hav

Gjorde jeg også... man hva nytter de når man ikke kan huske dem :)

f.eks. alt + esc hvor man skifter mellem vinduerne osv...

ser lige om jeg kan finde dem...

Fra : Matthiessen

Dato : 24-06-02 21:36

> ser lige om jeg kan finde dem...