Re:kønsroller
Fra : J¤mfruen

Dato : 12-02-01 11:51

hej Kirstine.

> [...]
> fordi jeg har en masse gamle skader i mit underliv. Lægen har rådet os
> til at gå igang så hurtigt som muligt, fordi vi har brug for at have tid
> til overs, som han siger. Det snakkede vi lidt om, og så blev vi enige om
> at vente. Fordi vi gerne vil ud at dykke, til festival og nyde, at der nu
> er ved at være styr på min økonomi. Og som Lars så rigtigt sagde : "Det
> kunne jo være, at lægerne tager fejl, og at du bliver hurtigt gravid."
> Selvfølgeligt skal man tænke fremad - men IMO er det en fejl at lade
> tænkte omstændigheder styrer ens liv her og nu alt for meget.

Lige et forslag fra en alternativ behandler. Du skulle overveje at få noget
alternativ behandling, Healing, Zoneterapi, Akupunktur eller lignende - for
at hjælpe på de skader i dit underliv, så din krop er parat når du er til at
få børn :)

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Kirstine

Dato : 12-02-01 21:04

In article <968ev5$ftt$2@news.cybercity.dk>, jomfru-d@vip.cybercity.dk
says...

Hej Jomfru

> [...]
> at hjælpe på de skader i dit underliv, så din krop er parat når du er til at

Nu er jeg ikke ret meget inde i den alternative behandlingsverden, men
det er bestemt noget, som jeg har overvejet. Jeg tror ikke på, at det kan
rette op på selve de fysiske skader - men jo mere balance og ro, der er
over min krop, jo bedre *S* Så når den tid kommer, så kunne du måske
anbefale en dygtig alternativ behandler i Nørrebro området

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Henning

Dato : 12-02-01 22:18

"Kirstine" <minipip@mail.dk> skrev i en meddelelse
> In article <968ev5$ftt$2@news.cybercity.dk>, jomfru-d@vip.cybercity.dk
> says...

Hej Kirstine

> [...]
> over min krop, jo bedre *S* Så når den tid kommer, så kunne du måske
> anbefale en dygtig alternativ behandler i Nørrebro området

Zoneterapi etc. kan mange ting, men ikke rette op på
dissiderede fysiske skader, har du ægløsning, gennemgang
i æggelederne og din livmoder i behold, så kan zoneterapi
hjælpe dig til at få den nødvendige ballangse i din systemer,
hormoner etc. da jeg i en 10 års periode dagligt arbejdede
med det, hjalp jeg 17-18 kvinder med at blive gravide.
De fleste alternative behandlere påstår de kan alt, men det er
min personlige erfaring, at der er områder hvor JEG ikke rigtigt
kan stille noget op, medens der er andre områder JEG, bare
er fantastisk til at hjælpe, jeg er også bedre til at hjælpe
kvinder end mænd, når jeg behandlede for barnløshed,
kombinerede jeg zoneterapien med akutryk, det er akupunktur
knudepunkter, der aktiveres ved tryk af en finger, uden nåle

MVH
Henning

Fra : Kirstine

Dato : 12-02-01 22:40

In article <969jm9$1uac$1@news.cybercity.dk>, h2m@get2net.dk says...

Hej Henning

> [...]
> hormoner etc. da jeg i en 10 års periode dagligt arbejdede
> med det, hjalp jeg 17-18 kvinder med at blive gravide.

Det var også min fornemmelse. Rart at få bekræfitget *S*

> [...]
> kombinerede jeg zoneterapien med akutryk, det er akupunktur
> knudepunkter, der aktiveres ved tryk af en finger, uden nåle

Se - uden nåle tiltaler en kylling som mig *GG*

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : J¤mfruen

Dato : 13-02-01 07:54

hej Kirsten og Henning.

Kirstine <minipip@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.14f276973aaa54f498977a@news.inet.tele.dk...
> In article <969jm9$1uac$1@news.cybercity.dk>, h2m@get2net.dk says...

> Det var også min fornemmelse. Rart at få bekræfitget *S*

Zoneterapi kan mange ting, det er sådan set en mildere og svagere
form end Akupunktur. Mange kvinder OG mænd får hjælp den vej imod
barnløshed, og meget andet. Healing går ind på energibanerne på en helt
anden måde, og aktiverer de områder der så at sige er gået i stå ved at
tilføre ny energi, med healing kan man også fjerne blokeringer både
fysiske og psykiske. Massage (der findes mange slags) nedbryder
ophobninger af affaldsstoffer og øger blodcirkulationen i et område, og
så at sige tvinger kroppen selv til at reagere. Med NLP-terapi kan man
gå ind og pille ved de psykiske blokeringer der måske er til stede. Og en
Kinesiolog kan gå ind og teste kroppen for ubalancer og mangler og ved
hjælp af homøopatiske midler rette op på ubalancerne, og foreslå
kosttilskud.

Men ens for alle behandlingsformerne er, at ingen af dem kan
erstatte manglende organer.

> Se - uden nåle tiltaler en kylling som mig *GG*

Jeg kender INGEN alternativ behandler der påstår sådant og for mig
er en god alternativ behandler, en der ikke giver falske håb. Det er
meget vigtigt at finde den rette person - fordi helbredelsen afhænger
af at man kommunikerer godt sammen. Og at metoden passer lige til
det problem man ønsker at få gjort noget ved. Lidt ligesom en tænkt
situation: "at gå til tandlægen med et brækket ben".

Min erfaring er at flere forskellige behandlingsformer supplerer
hinanden godt. Jeg har i mit eget sygdomsforløb både brugt Zoneterapi,
Healer, Massør, Kinesiolog og en Clairvoiant til at klarlægge nogle ting
for mig. Samt NLP-terapi til at fjerne nogle irriterende psykiske ting :)
Og jeg må indrømme at jeg tidligere har fået meget hjælp til at komme
ovenpå igen efter utallige spontana aborter - det var faktisk grunden
til jeg selv lærte zoneterapi :)

Kærlige hilsner
J¤mfruen)