manglende link ml. OE og IE
Fra : Allan Bredahl

Dato : 27-11-00 18:37

Hej alle

Jeg kører W2000 prof. med Internet Explorer / Outlook Express 5.

Da jeg ville installere Office 2000 kom jeg ved et uheld til at installere
Outlook 2000.

Efter at have afinstalleret det igen har jeg følgende problem :

Det ser ud til at Windows nu nægter at opfatte Outlook Express som stardard
mailprogram. Jeg kan ikke vælge/skrive noget under Programs/Email under
internet options.

Inde i options i Outlook Express siger den at den ikke er default
mailhandler, men selv om jeg trykker på "Make Default" hjælper det ikke et
hak

Hvad kan jeg gøre

på forhånd tak

Allan Bredahl

Fra : Henrik Gemal

Dato : 29-11-00 13:07

Allan Bredahl wrote:

> [...]
>
> Inde i options i Outlook Express siger den at den ikke er default
> mailhandler, men selv om jeg trykker på "Make Default" hjælper det ikke et

Prøv at installere Outlook Express igen...

--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Get the latest and greatest Mozilla browser:
Win32:
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/nightly/latest/mozilla-win32-installer.exe
Linux:
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/nightly/latest/mozilla-i686-pc-linux-gnu-installer.tar.gz