Discoteque Mobilos ...
Fra : Janus Nielsen [www.d~

Dato : 24-06-02 17:19

Er der nogen der har erfaring med dette gennemsigtige cover + blinkende
discoteque-batteri, som sælges til Nokia 3310 til 160 kr?

Jeg så det i en Japan Photo forretning i København.

Desværre havde jeg ikke min mobilos med i byen, så jeg kunne ikke tjekke om
det blikende batteri nu også havde vibrator i!

Er der nogen der har dette sæt til sin 3310'er?
Ved nogen om der er vibrator i diskote-batteriet?
Ved nogen hvem der producerer dette sæt og om det fåes billegere end 160 kr?

Mvh Janus

Fra : N/A

Dato : 24-06-02 18:16

Fra : Janus Nielsen [www.d~

Dato : 24-06-02 18:16

Tak... der kan man bare se

Fra : KsNa

Dato : 24-06-02 22:16

--

"Janus Nielsen [www.djjanus.dk]" <info@djjanus.dk> skrev i en meddelelse

> Ved nogen hvem der producerer dette sæt og om det fåes billegere end 160
kr?

Det er godt nok 14 dage siden, men mener at kunne huske, at prisen var 149,-
på posthuset.

Mvh.
Kim