Til Majer
Fra : Grit Wessel

Dato : 24-06-02 11:21

Hej Majer

Jeg så i Lenes gæstebog, at du går og venter på en killing nu. Hvem blev det
så? Blev det den creme fra Cruz eller endte du med at falde for en helt
anden?

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Majer

Dato : 24-06-02 09:13

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> så? Blev det den creme fra Cruz eller endte du med at falde for en helt

Hej Grit!!

Jamen det er rigtigt at jeg går og venter. Og det er Cruz' cremefarvet
killing, som hedder Bully... uha... ved at det navn har været omdiskuteret
tidligere i NG'en *G*... Men planen er, at hvis vi køber hende, hvad vi jo
regner med, så skal hun kaldes Creamy *S*... Jeg regner med at vi skal op i
se hende en gang i denne eller næste uge. Det glæder vi os rigtig meget til.

Mange hilsner fra
--
Majer

www.majer.dk