Malawi-side
Fra : Klaus Lund

Dato : 24-06-02 11:06

Kanon flot hjemmeside, hvor man kan spørge om alt med akvariehobbyen til
den kloge webmaster, se osse hans flotte billeder .'
Siden kan varmt anbefales´, bliv medlem og se de skjulte sider det er
gratis.
http://www.malawi-net.dk

Fra : Brizz

Dato : 24-06-02 11:43

> [...]
> den kloge webmaster, se osse hans flotte billeder .'
> Siden kan varmt anbefales´, bliv medlem og se de skjulte sider det er

Får du penge for hvor post du laver med den side.
Ja siden er fin men du behøver ikke reposte med 2 dages mellemrum
Brian

Fra : Carsten Gall

Dato : 24-06-02 20:51

Brizz <bs_jeg_gider_ikke_spammail@XXXgronaerten.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:tICR8.8400$va.687651@news000.worldonline.dk...

> Får du penge for hvor post du laver med den side.
> Ja siden er fin men du behøver ikke reposte med 2 dages mellemrum

Man kunne fristes til at tro at det var hans egen side!

Og er den så fantastisk?? Jeg synes det ikke!

Carsten

Fra : katja

Dato : 25-06-02 00:12

Klaus Lund <klausl@vvs.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:44f4ea9b2112401e403efb7f6c9eb7fe.99292@mygate.mailgate.org.
> [...]
> den kloge webmaster, se osse hans flotte billeder .'
> Siden kan varmt anbefales´, bliv medlem og se de skjulte sider det er

LOL

Ja jeg griner da lidt af det.. især kommentaren om flotte billeder

og sidens.. større påtale omkring copyright

Har selv haft ringet til ejeren af siden og bedt ham fjerne de billeder han
havde "lånt" af mine uden at spørge! [De blev dog fjernet]
Så jeg må erkende.. at jeg ikke kan tage sådan en side seriøst overhovedet!

Katja