Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon software
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 24-06-02 09:41

Hej

Jeg står med et Canon A40 og den tilhørende CD, som der desvære er fejl på.
Jeg kan ikke læse en eller anden *.cab fil når jeg vil installere
ZoomBrowser. Man kan heller ikke bare downloade programmet på Canons
hjemmeside, så der skulle vel ikke lige være en venlig sjæl, der gad at
smide programmet op på en ftp, så jeg kan downloade det. Jeg kan også
oprette en server i aften, hvis der er en der hellere vil uploade det.

Ja, jeg ved godt at jeg sikkert bare kan kontakte Canon, men jeg vil gerne i
gang med det samme

mvh Frank

Fra : Mikael

Dato : 24-06-02 11:24

"Frank K. Jensen" <fkj@ifa.au.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kan ikke læse en eller anden *.cab fil når jeg vil installere
> ZoomBrowser. Man kan heller ikke bare downloade programmet på
Canons............saks

Hvis du ikke får fat i zoombrowser, vil jeg forselå dig at kigge på
Breezebrowser. Det er overordentligt meget bedre end zoombrowser. Det er
godt nok shareware, men det er et lang hurtigere og bedre program (kan også
konvertere raw filer hurtigt) end Canons eget. Her er liinket:
http://www.breezebrowser.com/

Mikael

Fra : Thomas Christensen

Dato : 26-06-02 08:20

"Frank K. Jensen" <fkj@ifa.au.dk> wrote in message
> [...]
på.
> Jeg kan ikke læse en eller anden *.cab fil når jeg vil installere

Jeg er helt enig i hvad Mikael skriver.
Jeg kan absolut anbefale programmet Breeze Browser og Breeze Downloader.
Det er langt bedre/enklere/hurtigere end Canons eget Zoombrowser software.
Programmet kan hentes på http://www.breezebrowser.com/

Thomas

Fra : M@rk

Dato : 14-07-02 23:03

Wed, 26 Jun 2002 09:20:29 +0200, berigede "Thomas Christensen"
<thomasc@cadpoint.dk> dk.fritid.foto med:

>Jeg kan absolut anbefale programmet Breeze Browser og Breeze Downloader.

Ingen tvivl, Downloader er bare genialt - dog har jeg lidt problemer,
når jeg henter billeder fra Ixus V2, som er taget i portrait -
downloader kan ikke finde ud af, at vende billede som ZoomBrowser kan
........... eller også har jeg bare ikke fundet det sted, hvor man skal
sætte et hak )

/Mark

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 26-06-02 10:23

Tak for alle svarene (også alle dem jeg har fået på mail). Jeg har fået fat
i programmet. Jeg ved godt at det sikkert ikke er det bedste program, men
det skulle jo lige prøves. Jeg har ikke prøvet BreezeBrowser, men har ellers
jeg set mig lun på ACDSee (og så bare bruge Downloader til at hente
billederne med).

Igen mange tak,
mvh Frank

PS: hvorfor f***** kan jeg ikke set denne tråd derhjemme (stofanets news
server), men jeg kan fint set den her på kontoret?!?!

Fra : Per Herholdt

Dato : 26-06-02 14:32

Frank K. Jensen wrote:

> PS: hvorfor f***** kan jeg ikke set denne tråd derhjemme (stofanets
> news server), men jeg kan fint set den her på kontoret?!?!

Hej, ikke for at lege "netpoliti", men der er forskellige løsninger i
gruppen dk.edb.internetsoftware.mail+news.outlook-express
--
MVH Per

To start press any key --- where is the any key??