absolut position af et relativt element.
Fra : Nikolaj Lundsgaard

Dato : 24-06-02 08:43

Hejsa,

Så står jeg lige og skal lave en fix lille menu (som man jo altid skal) i
noget dhtml, og så var det lige at jeg skal have den absolutte position af
min menubar. Indtil nu har jeg lavet en funktion, der ved hjælp af
offset-funktionerne (offsetParent, offsetLeft osv.) har beregnet den. Men
men men... De er jo ikke med i nogen standard, og det kan vi jo godt lide :)

Så hvordan gør man så i virkeligheden (så både ie og ns forstår koden) ?

/Nikolaj

Fra : Nikolaj Lundsgaard

Dato : 25-06-02 10:07

> Så hvordan gør man så i virkeligheden (så både ie og ns forstår koden) ?

Efter at have konsulteret google groups (det der før var kendt som dejanews)
har jeg efter at have kigget i netscape.public.mozilla.dom fundet ud af at
det officielle navn for dette problem er "bug #60935". Man må jo næsten
derfor tro at det er noget der bliver rettet en dag.

Mvh Nikolaj