Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fuji Finepix 2800 zoom
Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 24-06-02 04:42

Er der nogen som kender noget til dette kamera og kan komme med ris/ros om
det?

Claus Smith

Fra : PI

Dato : 24-06-02 07:43

Hej Claus

Kig her http://www.digit.no/Tester/fujifilm_2800/fuji_2800_intro.htm
Den er på norsk, men er let at forstå!

Ps. (4293)

Mvh
PI

Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 24-06-02 20:14

Takker...ganske godt link du sendte mig.

Claus

Fra : TS

Dato : 25-06-02 16:51

Hej
Jeg har det og er rigtig godt tilfreds.
Udendørs tager det rigtig skarpe billeder. Om aftenen er det lidt sværere da
søgeren er _meget_ mørk, og du kan nsæten ikke se motivet. Dog bliver
resultatet ligeså godt som f.eks. et Ixus kamera.
SÅ behøver jeg vel ikke nævne zoomen, det er en god ting.
Men køb det kun pga. zoom/prisforhold.
Til samme pris kan du få mindre kameraer og tilsvarende kvalitet (Ixus
bl.a.)