WAP på t68i
Fra : Daniel-San

Dato : 24-06-02 02:03

Davs

Jeg fulgt links fra Telmore til TDC ang. opsætning af WAP, men ligemeget
hvad jeg gør siger den :"Forbindelsen mislykkes" - Nogn der ved hvordan man
skal sætte det op, eller hvor man kan læse præcis hvordan det skal gøres?.

Mvh Daniel-San

Fra : Jan Pedersen

Dato : 24-06-02 14:31

> [...]
man
> skal sætte det op, eller hvor man kan læse præcis hvordan det skal gøres?.

Denne skulle kunne løse dit problem

https://secure.mouse2mobile.com/clients/ericsson/jv/wap/new/default.asp

--
http://www.cuk.dk/
Det nemmere at få tilgivelse end

Fra : Daniel-San

Dato : 24-06-02 15:13

> Denne skulle kunne løse dit problem
>
> https://secure.mouse2mobile.com/clients/ericsson/jv/wap/new/default.asp

Det gjorde den ja .

Thanks!

Fra : Kent Christensen

Dato : 24-06-02 22:01

"Daniel-San" <bluwduch@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:af5r2b$27rh$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> skal sætte det op, eller hvor man kan læse præcis hvordan det skal gøres?.

Hej Daniel

Problemet er, at Telmore fejlagtigt opgiver IP-nummeret til 194.182.251.150
på deres side. Den skal istedet være 194.182.251.015. Med andre ord skal
de tre sidste cifre være 015, eller bare 15, istedet for 150.

Jeg har oplyst Telmore om fejlen.

Vh
Kent