datakabel/flashkabel
Fra : H.R

Dato : 23-06-02 23:00

jeg er jo lidt ny her
mit spørgsmål lyder
hvad er forskellen på disse 2 kabler
jeg skal bruge et til en t29 og hvad er prisen
og stedet hvor det kan købes uden at sende bud efter det
jeg bor i århus

Fra : MOBILUDSALG.dk

Dato : 24-06-02 14:18

For at unlocke din T29 skal du bare bruge et Datakabel (mbus). Flasherkablet
er til Nokia DCT-3 modellerne og det kan både unlocke / opgradere software
osv.

--
mvh MOBILUDSALG.dk
Salg af UNLOCK UDSTYR (data/flasher/boxe m.m.)

Fra : H.R

Dato : 24-06-02 18:05

"MOBILUDSALG.dk" <info@mobiludsalg.dk> skrev i en meddelelse
> For at unlocke din T29 skal du bare bruge et Datakabel (mbus).
Flasherkablet
> er til Nokia DCT-3 modellerne og det kan både unlocke / opgradere software
> osv.
mange tak
så blev jeg lidt klogere