Første nusning fra Djamal :o)
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 23-06-02 22:55

Hej alle,

måtte lige dele min glæde med jer Lige før kravlede Djamal ned fra
Rundetårn. Kom over til sofaen, snusede lidt til mig, og kravlede selv
op i sofaen til mig, hvor han gnubbede sit hovede op af mig for at blive
nusset. Og gik nærmest sidelæns op ad sofaen fordi han var kælen.

Så kom Scottie selvfølgelig ned. Djamal må have været i godt humør, for
Scottie fik bare to slik, og så var det det. Da jeg så kommer ind til
computeren, kommer Djamal selv hen og gnubber sig op af døren, og vil
gerne kløs på hovedet.

Og nu ligger misserne derinde på gulvet og leger. De har iøvrigt leget
rimeligt godt sammen de sidste par dage. Men det er første gang han er
kommet hen til mig af sig selv. Tror det er fordi jeg går hen og nusser
ham når han ligger i Rundetårn, så han måske vænner sig til mig. Anyway,
det var i hvert fald fedt

--
Jacob Saaby Nielsen

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 24-06-02 01:10

Jacob Saaby Nielsen wrote:

> Hej alle,
>
> måtte lige dele min glæde med jer ....

Hej Jacob.
Hvor er det spændende at følge med i historien,
og at der er så gode fremskridt - skønt.!!
--
med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 24-06-02 06:29

Hej Jacob
hvor dejligt at høre, he he om en måned "vælter"
de hele huset og kommanderer rundt med dig.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Kate

Dato : 24-06-02 07:30

Jacob,

Hvor skønt at høre om de gode fremskridt. Første gang de kommer selv er
lidt speciel synes jeg, for så ved man at de er godt på vej til at
blive glade for én.

Kate

Fra : Lene

Dato : 24-06-02 07:57

Jacob Saaby Nielsen wrote:

> Hej alle,

Hej Jacob...

Hvor er det bare dejligt at høre :- )) Kan godt forstå, at du synes, at det
er rigtig fedt :- )) Det er også dejligt, at Scottie og Djamal er begyndt at
lege rigtig godt sammen...Det skal nok blive rigtig godt med Djamal, både
med dig og Scottie :- )

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 24-06-02 14:13

Tillykke! Det kan kun gå fremad nu
Mvh Camilla

On 23/06/2002 23:54, in article
MPG.17806206fe77797b9896c1@news.cybercity.dk, "Jacob Saaby Nielsen"

--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 24-06-02 17:51

Hej Jacob

Hvor det glæder "gammelmor" at høre Djamal snart føler sig helt hjemme.

Snart kan du ikke få lov til at sidde ved computeren uden kisserne blander
sig.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Trine Piltoft

Dato : 24-06-02 20:33

Hej Jacob

Dejligt at høre at det går så godt fremad, om kort tid kan du sikkert

slet ikke få lovt til at være i fred længere :0)

Hilsen Trine & c.