MS Windows
briani 27239
W2K System Event Notification
Fra : Jens-Otto Nielsen

Dato : 23-06-02 22:49

Jer er amatør, så er der en eller anden som kender W2K tjenesten "System
Event Notification?
I forklaringen står:
Sporer systemhændelser som Windows-logon, netværks- og strømhændelser. Giver
besked om disse hændelser til abonnenter af tjenesten COM+ Event System.

Skal det tolkes sådan at W2K har en indbygget spion og kan man tillade sig
at deaktivere tjenesten uden at det går ud over andre funktioner eller hu´r?
Håber på hurtige bulletiner.
Hilsner
Jens-Otto Nielsen

Fra : Madsen

Dato : 23-06-02 23:29

Jens-Otto Nielsen skrev:

> [...]
> Sporer systemhændelser som Windows-logon, netværks- og
> strømhændelser. Giver besked om disse hændelser til abonnenter af

http://makeashorterlink.com/?T21432E11
The System Event Notification Service (SENS) creates a uniform
connectivity and notification interface for applications designed
for mobile use.

> Skal det tolkes sådan at W2K har en indbygget spion og kan man
> tillade sig at deaktivere tjenesten uden at det går ud over andre
> funktioner eller hu´r? Håber på hurtige bulletiner.

Servicen står til manuel her på Win2000 og XP og det har jeg ikke
oplevet problemer med, men jeg har heller ikke programmer beregnet
til mobilt brug installeret.

Madsen.