MS Windows
briani 27239
Fejl i explorer.exe
Fra : Morten F, Christense~

Dato : 23-06-02 22:22

Hej
Har netop installeret Win ME. Systemmet kører egentlig fint under den
daglige brug, men lige så snart jeg opdaterer drivere eller installere et
program der kræver jeg genstarter, skriver systemet at der er en fejl i
filen explorerer.exe, og man skal geninstallere windows. Når jeg så
genstarter pcéren igen efter denne meddelse,- starter den op uden problemer,
men den nye driver eller hvad jeg nu har foretaget af ændringer uden
problemer.. Dette er sikkert som amen i kirken hver gang. Jeg har forsøgt
opdatering af explorer, men dette hjalp ligefedt.
Er der nogle der kan fortælle mig, hvorfor Windows gør dette

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Morten F. Christensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-06-02 00:05

Sun, 23 Jun 2002 23:22:21 +0200, skrev "Morten F, Christensen"
<no_spam_frisk@pc.dk>:

> Jeg har forsøgt
>opdatering af explorer, men dette hjalp ligefedt.
>Er der nogle der kan fortælle mig, hvorfor Windows gør dette

Jeg kan ikke umiddelbart, men vil blot gøre gøre opmærksom på, at
problemet ligger i stifinder (= explorer) og ikke Internet
Explorer.

Men det desvære nok nødvendigt, at installere Windows igen.

Fra : Martin Schultz

Dato : 24-06-02 13:52

On Sun, 23 Jun 2002 23:22:21 +0200, "Morten F, Christensen"
<no_spam_frisk@pc.dk> wrote:

> [...]
>opdatering af explorer, men dette hjalp ligefedt.
>Er der nogle der kan fortælle mig, hvorfor Windows gør dette

explorer.exe er beskadiget. Du kan evt. prøve at kopierer den fra en
anden pc med win ME, men du er nok nødt til at geninstallere.

Besøg http://adsltips.cjb.net for guider til ADSL og opsætning af CISCO router

Fra : AKN

Dato : 24-06-02 19:33

hmm kan osse lyde som ram fejl, har selv haft samme problem på 2 maskiner en
med ME den anden med win2000 skiftede ram på dem begge og fejlen forsvandt.
Mvh Allan