Pas på reifenversand i Tyskland
Fra : Kilroy

Dato : 23-06-02 22:48

Jeg har lige en lille en lille advarsel !!!

Pas på når i køber dæk hos reifenversand i Tyskland, jeg har lige købt dæk
hos dem og minsandten om ikke de har trukket penge på min konto for en
tidligere annuleret ordre, som de selv meddelte, at de ikke have varerne
til.
Dernæst finder man så ud af, at de kun har faxnummer på deres hjemmeside
(som desforuden ikke eksisterer)
Jeg har så prøvet at skrive på deres email, men den svarer de kun flabet på,
hvis de da overhovedet svarer.

Dernæst fandt jeg senere ud af, at jeg kunne have købt dækkene 150,-
billigere hos en normal forhandler i Tyskland.

BS
multisol@bigfoot.com
ZZR1100D3

Fra : TBC

Dato : 23-06-02 23:10

"Kilroy" <great@intelligencia.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Dernæst fandt jeg senere ud af, at jeg kunne have købt dækkene 150,-
> billigere hos en normal forhandler i Tyskland.

Hvor fanden er Knud nu når der for alvor er brug for ham ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-06-02 23:45

Mon, 24 Jun 2002 00:09:42 +0200, skrev "TBC"
<-sutmin@2night.dk>:

>Hvor fanden er Knud nu når der for alvor er brug for ham ?

Indlægget er slettet, så Kilroy har sikkert fundet ud af, at det
er fejlpostet.

From: "Kilroy" <great@intelligencia.com>
Newsgroups: dk.edb.internet.udbydere.xdsl
Subject: Pas på reifenversand i Tyskland