MS Windows
briani 27239
Aktivering af XP gået galt....
Fra : shark

Dato : 23-06-02 21:45

Hej

Jeg har MS Office DK liggende på min pc og havde ved installering brugt det
aktivering progrma fundet længerede nede i gruppen.. Men opdager så idag at
min kæreste har været inde på MS update og hentet nogle opdateringer til
Office.. Nu vil den aktiveres igen og jeg prøvede med det program jeg har
MEN nu får jeg aty vide at den ikke kan gøre det ØV ØV det er noget med en
fil

"Office is not the expected version and cannot be patched with this program.
The file c:\programmer\fælles filer\Microsoft Shared\Office10\MSO.DLL must
be 9995680 bytes
The patching program cannot continue"

Hvad kan jeg gøre ??? Jeg vil selvfølgelig gerne undgå at skulle installere
det hele igen..
Gode råd udbedes

Gerne svar på mail : Shark@mail.dk

På Forhånd Tak

PS

Har prøvet i alt.dk.warez

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-06-02 00:02

Sun, 23 Jun 2002 22:44:55 +0200, skrev "shark" <shark@mail.dk>:

>Gode råd udbedes

Gå ned til din pc-forhandler og køb en lovlig version.

Den her gruppe er ikke til ulovlig software, hvordan man kan
undgå at skulle aktivere et program, serials, cd-key o.lign.

Fra : shark

Dato : 24-06-02 01:42

Åh jeg havde lykkelig glemt dig "Knud Gert Ellentoft". Jamen jeg sidder bare
og venter på at min forhandler har åben så jeg kan købe en lovlig version
for jeg vil jo ikke gøre noget som du ikke kan tåle...

PS : Sagt ironisk

Men ignorere mit indlæg jeg finder en gruppe som kan svare på dette
spørgsmål og ikke forsøger at forpeste den med moralske opstød...

Fra : Erik B. H@nsen

Dato : 24-06-02 02:06

"shark" <shark@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og venter på at min forhandler har åben så jeg kan købe en lovlig version
> for jeg vil jo ikke gøre noget som du ikke kan tåle...

Knud Gert har sådan set givet dig et råd og skriver, uden at svine dig til,
at du har henvendt dig i en forkert gruppe.
Så jeg er helt enig med ham.

MVH Erik.

Fra : Madsen

Dato : 24-06-02 01:56

shark skrev:

> Jamen jeg sidder bare og venter på at min forhandler har åben så
> jeg kan købe en lovlig version for jeg vil jo ikke gøre noget som
> du ikke kan tåle...

Fint.
Det er skam ikke kun Knud der er interesseret i at holde gruppen
fri for diverse warez-spørgsmål. Warez-spørgsmål hører hjemme i
alt.dk.warez. Hvis du ikke har fået svar dér så prøv en udenlandsk
warez-gruppe.

Madsen.

Fra : Søren Blom

Dato : 23-06-02 23:26

"shark" <shark@mail.dk> skrev
> Har prøvet i alt.dk.warez

Hvad med at køb programmet så, har du studiekort kan du få Office pakke til
kun 900 kr.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : shark

Dato : 23-06-02 23:29

ja men jeg er desværre ikke studerende.. Mener heller ikke det er det, jeg
spørger om...

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 23-06-02 23:33

shark wrote:
> ja men jeg er desværre ikke studerende.. Mener heller ikke det
er
> det, jeg spørger om...

Måske ikke, men når du har valgt at spørge i denne gruppe er det
så fordi du har en ide om at det er et windows-problem at man
kan få problemer med software man ikke har licens til?

Peter

Fra : IzNoGoUd

Dato : 24-06-02 07:28

>Har prøvet i alt.dk.warez
Jeg kan henvise til OpenOffice
http://www.openoffice.org/
det er F.... GRATIS, og jeg ELSKER gratis programmer, måske lidt svært
at bruge i starten, men mon der ikke kommer en dansk udgave på et
eller andet tidspunkt, hvis du ikke kan klare en engelsk udgave så er
der altså StarOffice 5.2 DK Gratis men udgået til fordel for en
version 6, men mon ikke StarOffice 5.2 ligger på nettet et eller andet
sted eller find "Alt om Data" forside cd-rom der er den også
http://www.sun.dk/produkter/software/staroffice/

Brug et gratis program istedet for noget warez

--
best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.

Fra : Gevaldi

Dato : 24-06-02 08:04

IzNoGoUd skrev:

> [...]
> version 6, men mon ikke StarOffice 5.2 ligger på nettet et eller andet
> sted eller find "Alt om Data" forside cd-rom der er den også

Der er endda nogen der tror det er guld værd:

http://makeashorterlink.com/?V62C12E11

--
/Gevaldi
http://www.wintip.dk/

Fra : shark

Dato : 24-06-02 09:47

ok jeg var måske noget "pissed" på Knud.. Håber ikke han tager dette for
mere end desperat snak..