Ja er man ikke dum
Fra : Lars Ibsgaard Olesen

Dato : 12-02-01 10:18

Ja sådan går det når man ikke tænker sig om
når man anskaffer sig en hund.
Det er jo kun en hund.
Fra en jæger med hund.(OG BØRN)

ps.
Ja når så børenen er store så får
vi da bare en ny hund IKKE. Der er bare så skønt

Fra : Søren Elnegaard Pete~

Dato : 12-02-01 18:50

Og sådan går det når man ikke kan finde ud af den rigtige reply knap. Hvis
der er plads i din familie vil jeg gerne være der - det må være dejligt
aldrig at tage fejl.

Held og lykke Morten - du tager dog konsekvensen i stedet for ikke at passe
hunde optimalt

Fra : Christian Høyer Jørg~

Dato : 12-02-01 22:20

Sikke da et surt opstød - manden gør det helt rigtige - har ikke tid, så
istedet for evig hundegård vil han sælge sin hund - godt gået Morten - når
du får bedre tid så køb dig en ny hund