Hvilken båd skal jeg købe..?
Fra : VisseVasse

Dato : 23-06-02 21:18

Til dk.fritid.sejlads

Gode råd til køb af mindre ny/brugt båd søges. Båden skal primært bruges til
sejlads på Silkeborg søerne. Den skal gerne være til "allround" brug og have
en lille kahyt. Pris omkring 80.000kr.

På forhånd tak

/Jacob

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 23-06-02 21:40

Først må du gøre op om det skal være motor eller sejlbåd.

Hvis du vil have sejl, kan jeg varmt anbefale en Balaton21, den har god
plads om læ, med de fleste faciliteter. pris niveauet er ca. 50-55.000

Fra : VisseVasse

Dato : 23-06-02 21:49

"Jan Rasmussen" <jr@vejen-net.dk> wrote in message
> Først må du gøre op om det skal være motor eller sejlbåd.

Tak for dit svar.
Selvfølgelig - det skal være en motorbåd.

/Jacob

Fra : Henning

Dato : 24-06-02 15:19

On Sun, 23 Jun 2002 22:18:02 +0200, "VisseVasse" <gunst@oncable.dk>
wrote:

> [...]
>sejlads på Silkeborg søerne. Den skal gerne være til "allround" brug og have

www.geocities.com/jespersbayliner - den er desværre sogt

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Tore og Helle

Dato : 24-06-02 22:01

Prøv en RJ85 .. se www.rj85.dk

Tore
Rosa
Lynetten

Fra : carl munk

Dato : 25-06-02 17:22

"VisseVasse" <gunst@oncable.dk> wrote in message news:<3d162c46$0$226$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
> sejlads på Silkeborg søerne. Den skal gerne være til "allround" brug og have

Kan man bare sådan købe og sejle rundt i en båd ?
Kræves der ikke "Kørekort" dertil !
Man skal vel lære lidt om kort-kompas-GPS som absolut mindste krav