Abit BX133 problemer
Fra : doc one

Dato : 23-06-02 20:44

Jeg har lige et par spørgsmål vedr. mit BX133 RAID motherboard.

Det vil ikke kører 866/133, som det har gjort i 12 mdr., uden at den går
ned. Det hjælper at sætte hastigheden ned, det er en PIII 866 processor der
sidder i.

Efter et stykke tid på "nedsat arbejdstid" vil det nu ikke starte overhoved,
dvs. blæseren på CPU kører men alle dele der er tilsluttet bundkortet vil
ikke starte (f.eks HD og CD) med hvis de ikke er tilsluttet bundkortet
starter de som de skal, så der er strøm nok.
Nogle gange kan jeg være heldig at det hele starter og så kører det hele
uden problemer.

Jeg har prøvet med en anden strømforsyning uden held.

Er der nogle der har nogle ideer til hvad der kan være galt?

Kortet er købt marts 2001 og uden for 1 års-garenti men jeg syntes at have
læst da jeg købte det at der var 2 års garanti - er det bare en feberdrøm
eller hvad? Der er ingen hjælp at hente der hvor det er købt.

Jesper