Kan någon rekommendera camping i Italien??~
Fra : Lars Ekström

Dato : 23-06-02 20:00

Hej!
Vi är en svensk familj som planerar att besöka Adriatiska kusten i Italien.
Kan någon rekommendera en FIN camping där platserna inte är så små och
ligger nära havet???
Priset spelar inte så stor roll.

Tacksam för svar,

Lars

Fra : Steen Larsen

Dato : 24-06-02 20:14

Tag til Jesolo eller Cavallino, som der er talt en del om det sidste stykke
tid her. Du vil garanteret finde noget der er interessant. Det er et dejligt
område for alle, uanset hvilken form for camping du foretrækker. Der er
store pladser med eget vandland, og der er små hyggelige pladser med få
faciliteter. F.eks. 'Joker' i Cavallino.
/Steen

Fra : Tommy Bøgeskov

Dato : 25-06-02 14:02

"Steen Larsen" <sl@mbox301.get2net.dk> wrote in message
> [...]
> store pladser med eget vandland, og der er små hyggelige pladser med få
> faciliteter. F.eks. 'Joker' i Cavallino.

Lidt længere mod syd ved 'Isola Verde' fandt vi en super god plads, desværre
kan jeg ikke huske navnet, muligvis var det 'camping isola verde'. Masser af
gode stor pladser, et utal af svømmepøler og en rigtig god (ikke stor)
badestrand. Gode butikker, med stort udvalg.

Fra : Palle Christensen

Dato : 25-06-02 17:04

Hej

Vi kan varmt anbefale området omkring Jesolo, vi har været der de sidste 5
år, alletiders område hvor man "nemt" kan komme ud fra når I skal på
udflugter. Vi lå bl.a på www.gardenparadiso.it

God fornøjelse.

Hilsen Palle

Fra : -=BGN=-

Dato : 29-06-02 12:08

Ude på spidsen af Lido´en, udfor Venedi, ligger campingpladsen "Marina de
Vinecia" Det er luksus, og du kan gå ned til færgen når du skal til Venedi.

Bo