Stunt-billeder
Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 23-06-02 18:47

Så lykkedes det at få et billede af Emily, der går på line på gardinstangen
(okay, det var godt nok ikke mig, der stod klar med kameraet).
Jeg har fluks lagt det op på webshots, sammen med et billede af Aurora, der
udfører noget i retning af en halv Nelson
Hvis jeg har fundet ud af at gøre det rigtigt, kan man gå ind via dette
link:
http://community.webshots.com/album/38799631YXwiYv

Mvh. Else.

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 23-06-02 20:04

> Så lykkedes det at få et billede af Emily, der går på line på
gardinstangen

Sikke fin!!! *S* hvilken race??? *S*

MVH Mette

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 23-06-02 22:57

"Mette Frederiksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Sikke fin!!! *S* hvilken race??? *S*

Jamen, det er da norske skovkatte. Cremeblotched/hvid (Emily) og
rødblotched/hvid (Aurora).
Mvh. Else.

Fra : Kate

Dato : 23-06-02 20:09

Hihi, hvor herligt. Emily bliver jo også inviteret med kradsetræet lige
der
Og Aurora er godt nok god til at flyve.

Kate

Fra : N/A

Dato : 23-06-02 23:02

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 23-06-02 23:02

"Lene Vang" <lenevang@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Else
>
> Jeg er altså bare helt syg med Aurora, vil du ikke være sød og sige til
når
> du bliver træt af hende. For så vil jeg meeeeeget gerne overtage hende..

Næ, næ, den går sandelig ikke ! *GGG*
Tror nu heller ikke, vi bliver trætte af vores lille skovtrold foreløbig.

> og det kommer fra en som, ikke er til langhåret katte. :)

Jamen de er da også bare nuser. Selv min mand er blevet helt vild med dem,
og han var jo ellers til burmesere.

/Else.

Fra : Lene

Dato : 24-06-02 07:39

Hej Else : -)

Sikke nogle gode billeder :- )) Og hvor er kattene skønne :- ))

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-06-02 08:17

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> udfører noget i retning af en halv Nelson
> Hvis jeg har fundet ud af at gøre det rigtigt, kan man gå ind via dette

jeg er sikker på at du har skrevet forkert i teksten til flyvestuntet*GG*
der skulle da absolut have stået
"GERONIMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO"
*LOL*

KANON billeder iøvrigt.... hvor er de lækre
--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.