finde frem til ejer af ...
Fra : *** Johnny [2000] **~

Dato : 23-06-02 16:48

hvordan kan man finde frem til ejeren af et mobilnummer ( 2344xxxx ), der
sender en masse beskeder, men når der ringes op er der mobilsvar på ?

da det er hamrende belastende ..... plz hjælp

har prøve www.degulesider.dk og www.contakt.dk uden held

johnny

Fra : Apollo14

Dato : 23-06-02 17:58

"*** Johnny [2000] ***" <lowlife@sol.dk> wrote in

> [...]
> ), der sender en masse beskeder, men når der ringes op er der
> mobilsvar på ?
>
> da det er hamrende belastende ..... plz hjælp

prøv www.krak.dk de har alle nr, men hvis ejeren ikke er regget, så
er der kun en vej, og det er en lille anmeldelse.

--
Kenneth Pedersen aka apollo14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com

Fra : Deaster

Dato : 23-06-02 19:07

"Apollo14" <apollo14dk@hotmail.com> wrote in message >
> prøv www.krak.dk de har alle nr, men hvis ejeren ikke er regget, så
> er der kun en vej, og det er en lille anmeldelse.

De har vel forhåbentligt ikke de hemmelige numre?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Søren

Dato : 23-06-02 19:09

"Deaster" <removethis@myrealbox.com> wrote in message

> De har vel forhåbentligt ikke de hemmelige numre?

De har ikke mange, jeg er reg. og kan ikke finde mig selv

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-06-02 14:37

"Deaster" <removethis@myrealbox.com> wrote in

> De har vel forhåbentligt ikke de hemmelige numre?

Nej, de har de samme numre som degulesider.dk og lign. steder.

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Malene Overgaard

Dato : 24-06-02 08:46

On 23 Jun 2002 16:57:41 GMT, Apollo14 <apollo14dk@hotmail.com> wrote:

>prøv www.krak.dk de har alle nr, men hvis ejeren ikke er regget, så
>er der kun en vej, og det er en lille anmeldelse.

Det var dog pudsigt - jeg står der ikke :) Så alle nr. er der ikke -
og heldigvis for det eller også havde Krak haft et problem (og jeg med
for den sags skyld)

Malene

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-06-02 15:23

Apollo14 skrev:

>prøv www.krak.dk de har alle nr

Nej, det har de ikke. www.degulesider.dk (eller dgs.dk) har flere
(alle) numre - selvfølgelig ikke hemmelige/udeladte numre.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! Skriv for mere info.

Fra : Jonny Pedersen

Dato : 23-06-02 19:33

"*** Johnny [2000] ***" <lowlife@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sender en masse beskeder, men når der ringes op er der mobilsvar på ?
>
> da det er hamrende belastende ..... plz hjælp

Hvis du har et tdc abonament, så send en sms til 333 hovr du skriver "FIND
2344XXXX"

Så kommer der en sms tilbage med nava og nummer, hvis det da ikke er
hemmeligt eller et taletidskort....

-J

Fra : Per LH

Dato : 24-06-02 06:27

> hvordan kan man finde frem til ejeren af et mobilnummer ( 2344xxxx ), der
> sender en masse beskeder, men når der ringes op er der mobilsvar på ?

Prøv at sende ham/hende en sms ?

Per