MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows xp installations problemer
Fra : Julius Larsen

Dato : 23-06-02 13:21

Hej HG

Jeg har lånt en af mine venners version af Xp for at se om det var noget for
mig før jeg selv går ud og køber det. Og det var meget godt at jeg gjorde
det for jeg kan ikke installere det. Det i dos hvor den kopierer filer
fungrere ok. Det er først når den har genstartet og indlæst drivere (?) og
skal til at installere xp at det går galt. Der sker det at de 3 lamper til
num lock, caps lock og scroll lock lige blinker samtidigt for derefter at
slukke. derefter læser cdromen i et sekund og så blinker Hd lampen lige.
Defter er den frosset. man kan kun starte forfra hvorefter det samme
gentager sig igen.

Min pc ser sådan ud:
Amd athlon xp2000+
256 mb sd-ram
2 hd på 20 og 40 gb
Geforce 3 ti200 128mb
Chaintech bundkort med via kt133 chip

Hvad kan det være????

Venlig hilsen
Julius larsen

Fra : Søren Blom

Dato : 23-06-02 14:26

"Julius Larsen" <Julius@larsen.tdcadsl.dk> skrev
> [...]
> slukke. derefter læser cdromen i et sekund og så blinker Hd lampen lige.
> Defter er den frosset. man kan kun starte forfra hvorefter det samme

Har du prøvet at opdatere din BIOS. Jeg oplevet noget lignende med min
maskine og det hjalp mig at opdatere min BIOS, siden da har jeg haft en XP
der kar kørt som en drøm.

--
Søren Blom
soren@blom.dk