MS Windows
briani 27239
Rod på mit skrivebprd
Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 23-06-02 13:04

Jeg er efterhånden ved at være træt af at Windows flytter rundt på min
ikoner på skrivebordet hver gang jeg skifter opløsning.
Jeg havde engang et program til Windows95 som kunne holde styr på ikoner i
de forskellige opløsninger, men af en eller anden grund virker den ikke med
Windows 2000.
Er der nogle der kan anbefale et lignende program til Windows 2000?

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Mr. Searching

Dato : 23-06-02 15:02

Johnny Jakobsen,

> Er der nogle der kan anbefale et lignende program til Windows 2000?

Tjek din e-mail.

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Mr. Searching
E-Mail: yyyxxx4@hotmail.comREMOVETHIS
ICQ# 19092605

Fra : Pico

Dato : 23-06-02 15:15

Mr. Searching wrote:
> Johnny Jakobsen,

> Tjek din e-mail.

Det er det vi andre lære meget af.
Vil du ikke godt holde dig til gruppen, muligvis er vi andre også interreseret.
Pico

Fra : Mr. Searching

Dato : 23-06-02 16:58

Pico,

> Det er det vi andre lære meget af.
> Vil du ikke godt holde dig til gruppen, muligvis er vi andre også
interreseret.

Grunden til jeg ikke har aflagt noget svar i gruppen er, at det i
virkeligheden ikke var nogle grund til det.

Jeg mailede ham blot en gammelt freeware program, som hedder "IconSaver".

Hvordan man anvender den fremkommer endten i readme.txt filen og ellers er
det meget simpelt.

Skal jeg også maile dig programmet?

Fra : Simon Kamber

Dato : 23-06-02 17:28

On Sun, 23 Jun 2002 17:58:27 +0200, "Mr. Searching"
<yyyxxx4@hotmail.comREMOVETHIS> wrote:

>Grunden til jeg ikke har aflagt noget svar i gruppen er, at det i
>virkeligheden ikke var nogle grund til det.
Joda, så kunne resten af os også få løsningen hvis vi evt. havde samme
problem.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 23-06-02 18:21

> [...]
>
> Hvordan man anvender den fremkommer endten i readme.txt filen og ellers er

Jeg fandt programmet i en noget nyere version på Download.com
http://download.com.com/3000-2195-8838569.html?tag=lst-0-1 . Den nye version
er dog ikke freeware længere.

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Mr. Searching

Dato : 23-06-02 19:04

Johnny Jakobsen,

> Jeg fandt programmet i en noget nyere version på Download.com
> http://download.com.com/3000-2195-8838569.html?tag=lst-0-1 . Den nye
version
> er dog ikke freeware længere.

IconSaver v1.2 fungere skam også ganske udemærket.

Man saver sin desktop når man har lyst og så kan man endten få den til at
re-loade opsætningen, hver eneste gang Windows loader, eller man kan blot
loade opsætningen, når man selv har lyst.

Fra : Pico

Dato : 24-06-02 16:57

Mr. Searching wrote:
> [...]
> "IconSaver".
>
> Hvordan man anvender den fremkommer endten i readme.txt filen og

Ja tak.
Pico

Fra : Mr. Searching

Dato : 24-06-02 17:30

Pico,

> Ja tak.

Done!

Fra : Ole C

Dato : 24-06-02 01:58

"Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke med
> Windows 2000.
> Er der nogle der kan anbefale et lignende program til Windows 2000?

Ja WinTidy - freeware.
Kan hentes her: http://www.pcmag.com/article2/0,4149,54366,00.asp

vh
Ole C