Alternativ til Propellerheads
Fra : Asger Ellekrog

Dato : 23-06-02 12:09

Hvilke bands ligger stilmæssigt tættest på Propellerheads..?
Propellerheads´ "Decksanddrumsandrockandroll" fra ´98 er svjv. ikke blevet
fulgt op af nogen ny udgivelse. Jeg er ikke så velbevandret udi genren, men
savner et "alternativ" til ovenstående. Nogen bud?

/Asger

Fra : Kasper Aae

Dato : 23-06-02 13:45

On Sun, 23 Jun 2002 13:09:24 +0200, "Asger Ellekrog"
<asger.ellekrog@sletdette.get2net.dk> wrote:

> [...]
>fulgt op af nogen ny udgivelse. Jeg er ikke så velbevandret udi genren, men
>savner et "alternativ" til ovenstående. Nogen bud?

Well, du kunne evt. prøve Red Snapper, Bentley Rhythm Ace, The Crystal
Method, Lo Fidelity Allstars og Plump DJs.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Asger Ellekrog