fluekasterkurser
Fra : PAR

Dato : 12-02-01 08:37

Jeg er forundret over at se, at der i fiskegrejbutikker kan etableres korte
kurser til dyre penge, når foreningerne har mindre ÅRS-kontingenter! - og
her får man endda mulighed for flere kurser, ture, foredrag og mødeaftener
med andre og mere erfarne lystfiskere.
Altså meget mere for sine penge!

Per Arleth / KSK ( Københavns Sportsfisker Klub) og Izaak Walton Klubben

--
FREMSKRIDT er at beskytte naturen - og undermålerne!

parleth@get2net.dk

Fra : Lars Würtz Hammer

Dato : 12-02-01 22:00

Hej per

der er en forholdsvis simpel grund til alt ting

den store forskeld er at foreningerne bruger forbunds instruktør """for den
dem hvis klub er medlem af DSF""" der gør det "gratis" hvilket vil sige at
de får dækket der udgifter ved kursuset og får et par flasker vin.

Når grej butikkerne går ud at laver kursuser så er det lige pludselig folk
privat de benytter sig af og derfor skal de have løn, dessuden sker det som
ofter at kursuser ved forretninger er kun for 4-8 personer hvilken giver
instuktøren mulighed for at hjælpe og rette på vær enkelt person.

hilsen flyfish.dk