silk silicone
Fra : Hans Jørgensen

Dato : 23-06-02 11:51

Hej alle .
Jeg vil prøve at lave en kunstig vagina, jeg skal bruge noget silikone, jeg
tror nok det hedder (silk silicone).
Er der nogen som ved hvor man kan købe det?.
Nu skal i ikke skrive i byggemarkedet, for det er ikke den slags jeg skal
bruge.
Jeg håber på at få nogle seriøse svar.
MVH. HS

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-02 21:02

"Hans Jørgensen" <cypern.h@superliga.dk> wrote in message
> Jeg vil prøve at lave en kunstig vagina, jeg skal bruge noget silikone,
jeg
> tror nok det hedder (silk silicone).

Bered dig på en skuffelse - højrehånden kan ikke overgås af andet end den
ægte vare.

Dengang der var gang i KomFritFrem-subkulturen (udfra Søndags Politiken),
rendte jeg ind i en gruppe, der forærede mig en brugt kunstig skede - sikke
noget skidt.

Men onanirobotter er avancerede i USA idag og folk bytter og sælger brugt og
kører rundt med skønne (extremt velformede og naturtro) påklædte silikone
damer i rullestol og en pakke øller i "konens" skød - et nyt statussymbol

"A six pack, a wheelchair, and a fuck doll - LIFE IS GREAT" lød en
billedtekst i Hustler april 2002 - og at dømme efter billederne er det vildt
livagtig 3D-porn,

At bekoste modeller til fotooptagelse til pornoblade er som at gå over åen
efter vand, hvis man kan låne disse kunstværker, som har distanceret sig
meget fra de oppustelige badedyragtige bolledukker, som divere danske revyer
har gjort grin af.
Og opvarmede - og altid villige og stramme.Men noget mangler....

Jo Michel Foucault havde ret i at "perversioner" er blevet "et helt lille
folk" og man opnår identitet ved fetich af fler og fler typer.

"For elskere i ordets virkelige og stærke mening, er tilfredstillelsen af
begæret ligegyldig. Det er bare et symbol". Nietzsche

( "Det er den underfundige og jaloux tørst efter besiddelse, der får en
mands kærlighed til at blive ved. Nietzsche )

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 24-06-02 17:34

Mon ikke det er http://www.realdoll.com du tænker på?

--

/Dan MOrtensen

Fra : Bo Warming

Dato : 24-06-02 18:38

"Dan MOrtensen" <dd@bagggesen.dk> wrote in message

> Mon ikke det er http://www.realdoll.com du tænker på?

Whauw - de første piger jeg kom sammen med, kunne ikke have klaret sig i
konkurencen med disse*G*

Og kun 50 $ for ekstra silikone til reparation, når slid gør sig gældende -
mon ikke det er det "silk silicone", som trådstarteren efterlyser.
http://www.realdoll.com/accessories.html

Roosewelts finansminister besøgte Stalin og begejstredes for den perfekte
velfærdsstat i Moskva og telegraferede hjem - "JEG HAR SET FREMTIDEN" -
sådan kan man evt også tænke efter at have set http://www.realdoll.com

Sygeplejersker i Danmark insisterer at "SVAGT ER SMUKT" og man skal ikke
undgå arveligt syge børn (som jo giver job til sygeplejersker)
Fostervandeundersøgelser kalder deres EtiskRåd for "uetiske" for man skal
påtage sig et kald med at passe et mongol-barn - eller torturerede
flygtninge.
Denne triste tidsånd har altså fået amerikanere til at dyrke nemme
plast-duller(ikke så besværlige som patienter), som de kører rundt i
rullestol, i stedet for at ha en hund med ned til bænken i parken.