mad til killinger
Fra : goofy

Dato : 23-06-02 11:40

Hej NG
Kan i hjælpe os med et par gode " opskrifter"
Vore 3 killinger er nu 5 uger og de dier stadig, men de er begyndt at få
Hill Killingefoder fra dåse, det bryder de sig ikke særligt om.
Vi giver dem også maisenavælling iblandet kogt fiskefilet eller torskerogn,
det spiste de i starten, men ikke mere.
Vi vil IKKE købe Wiskas, tun er ikke velset.
Vi mener de stadig er for små til at få alm. killingefoder.
Har I nogle gode Ideer ?

Steen

Fra : Mette Svangren

Dato : 23-06-02 12:05

"goofy" <vinbaek@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Vi mener de stadig er for små til at få alm. killingefoder.
> Har I nogle gode Ideer ?

Vores får RC Babycat, som kan bruges fra 4 uger. Det er både vi og kattene
godt tilfreds med

MVH Mette

Fra : Camilla Baird

Dato : 23-06-02 12:05

On 23/06/2002 12:40, in article
3d15a5a8$0$78795$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "goofy"
<vinbaek@oncable.dk> wrote:

> [...]
> det spiste de i starten, men ikke mere.
> Vi vil IKKE købe Wiskas, tun er ikke velset.
> Vi mener de stadig er for små til at få alm. killingefoder.

Råt hakket oksekød plejer at være et hit! Royal Canin killingefoder 8både
tørt og vådt) er også et hit!

--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 23-06-02 21:37

Hejsa

Jeg giver mine killinger torskerogn rørt op med kaffefløde fra de er cirka 3
uger gamle og det lever de så af i starten. Når de 5-6uger begynder jeg med
andet slags dåsemad.
De har hele tiden adgang til killingefoder (tørkost)

Jeg må da sige at mine killinger har fået noget Whiskas (og alt muligt andet
og umiligt foder) før de flytter fra mig, af den simple grund at jeg VED at
de fleste nybagte killingeejere kan finde på at købe en dåse i ny og næ som
slik, det syntes jeg er ok - men så sikrer jeg altså at de er vandt til det
i deres mave så de ikke får dårlig mave når de er flyttet herfra mig *grin*

Venligst Mette
--
-----
Gillian's Norske Skovkatte