MS Windows
briani 27239
Outlook vise velkomstskærm i 30-40 istede~
Fra : PI

Dato : 23-06-02 12:00

Hejsa

Min Outlook express er pludselig blevet så langsom til at starte op ca. 30
sek.

Outlook vise velkomstskærm i 30-40 istedet for 2 sek.
Og resourcerne er på ca 2-4%

Hvad kan grunden være??

Jeg bruger XP og Outlook 6
Cpu er på 1 Ghz og ram er 256 mb

Ps.
Det er ikke antivirus-program eller firewall for det har jeg ikke!

Mvh
Poul

Fra : Mr. Searching

Dato : 23-06-02 12:45

PI,

> Det er ikke antivirus-program eller firewall for det har jeg ikke!

Dette kan netop være dit problem, men kan dog ikke siges med sikkerhed.

>Min Outlook express er pludselig blevet så langsom til at starte op ca. 30
sek.

Jeg har oplevet samme med min OE to gange i tidernes løb og begge gange
havde jeg fået en CHI virus.

Det kan ikke med sikkerhed siges, at dette er tilfældet, men tjek alligevel
for virus med opdateret anti-virus program.

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Mr. Searching
E-Mail: yyyxxx4@hotmail.comREMOVETHIS
ICQ# 19092605