Hvis nu i kvinder skal domineres, hvordan ~
Fra : Hansolo

Dato : 23-06-02 04:39

Sad lige og diskuterede det med nogen venner!?

Fra : Sott

Dato : 23-06-02 12:59

"Hansolo" <hansolo@hansolo.dk> skrev i en meddelelse

Hej Hansolo

> Sad lige og diskuterede det med nogen venner!?

Uha - sikke dog et spørgsmål!

Nu ved jeg ikke, om det hører under betegnelsen at blive
domineret - men here goes...

Det er noget med at fyren tager styringen og bestemmer.
At sex'en foregår på hans "betingelser".

For mit vedkommende er det fedt, når han:

Tager hvad han vil ha', når han vil have det, som han vil ha' det
og jeg har ingen "forbudte områder" (det er der sikkert nogle der
har).

Smæk, og anden smerte (faktisk må det gerne gøre rigtigt ondt,
det skal bare startes moderat op), såsom at nive, slå - og måske
smøre noget på der svider, på prækære steder *GF*.

Behandler mig som en "lille pige" - vasker mig, tørrer mit hår,
taler "omsorgsfuldt" til mig, putter mig osv.

Tager kvælertag - jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan godt lide
fornemmelsen af hænderne om min hals, ikke at kunne få luft.
At blive bollet i munden, så jeg ikke kan få luft er heller ikke at
kimse ad.

Egentlig hen a la voldtægt, bare med et "frivilligt" offer *G*
Jeg kan helt vildt godt lide at en mand udstråler brutalitet og
"dyriskhed", og bare "bruger" mig.

Udstyr gør så til gengæld ikke rigtigt noget for mig. Det der med
at blive bundet op på kunstfærdig vis er mig ret ligegyldigt - men
at blive holdt, "tvunget" og måske i den forbindelse bundet i en
bestemt stilling ville sikkert være vildt fedt.

Mange hilsner
Søs

Fra : Anders

Dato : 23-06-02 22:02

In article <3d15b8c6$0$255$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, sott_s@hotmail.com says...

> [...]
> at blive holdt, "tvunget" og måske i den forbindelse bundet i en
> bestemt stilling ville sikkert være vildt fedt.

Hej, der er flere ting i dit svar jeg finder interessant.
Jeg er en S-fyr, der lidt til nogle ekstremer (den med grænser). Problemet i min forhold er at
det er svært at holde balancen imellem kærlighed/ omsorg, idet jeg er en meget kærlig type.
Resultatet er at min pige som jeg elsker meget højt, igennem årene er blevet "sød", dermed er
det nogle gange lidt sværere at placere hende i m-rollen, hvor hun virkelig bliver brugt.
Afhængig af stemning lykkes det dog for os begge at leve os ind i S & M-rollerne, heldigvis da,
men jeg hører gerne gode råd
I starten af vor forhold var hun som nu også ret interesseret i sm, men proklamerede dog nogle
grænser omkring toiletsex. Disse grænser er imidlertid forlængst væk, hvilket jeg sætter pris
på, for det at bryde den form for tabu grænser, kræver tryghed & åbenhed. For nogle år siden
havde jeg end ikke i mine vildeste fantasier forestillet mig at disse ting skulle blive en
realitet, idet jeg havde/ har en opfattelse af at 99,99% af piger sætter en grænse længe
forinden dette.

mvh Anders

Fra : Bo Warming

Dato : 24-06-02 03:42

"Anders" <ah@telia_noname.dk> wrote in message
> [...]

Både i RETSMEDICIN lærebøgerne og i læge C Graugaards ny "Sexleksikon" er
der megen omtale af iltmangel som extase-middel.
Nogle dør af kunstfærdige onani-arrangementer, der skaber "asfyxi".

> I starten af vor forhold var hun som nu også ret interesseret i sm, men
proklamerede dog nogle
> grænser omkring toiletsex.

Mon ikke DET AT TURDE GÅ OVER GRÆNSERNE, drager os alle, hvis vi er lidt
modige.
Kun fordi der er en velsignelsesrig tillid mellem partnerne, har de bevæget
sig ind i de farlige, uudforskrede egne - og går noget galt, bør samfundet
være stålsat på at lade al rimelig tvivl komme anklagede til gode, og ikke
opdigte sadisme.

Freud indså at mødres forbudshysteri i baby's anale fase, skabte uhyggelig
"forbuden frugt smager bedst" tendens senere i livet - et
renligheds-forskruet velfærdssamfund, hvor tvungne ens vaner i det
offentlige gør os mere uniformerede end nogen hær, skaber oprørsånd. Det
samme gør barnepigesamfundets trygheds-narkomani.

Når folk der ikke aner hvad de snakker om, flyder over med fordømmelse, er
det ofte fordi de er misundelige over at de ikke selv har mod til at lege
med tabuerne - og Nietzsches overmenneske er den kunstner, som vi alle kan
blive, som beriger verden ved åbenhed, ærlighed og kreativitet.

Vedr. al leg gælder at "mere vl have mere". Indsatsen skal forhøjes - at
gøre hvad du gjorde igår er "gammeldags". Min væsentligste kritik af
Fjernøsten er deres slavemoral og overforsigtighed - på det punkt kan de
lære af Columbus-verdensdelene (og min samleverske fra Japan er nok et lidt
lykkeligere menneske her end i hjemlandet, fordi hendes far, der var
krigsfange i Kina, havde gjort hende åben for ny impulser, så hun kan
værdsætte, at der er lidt mindre spændetrøje her end i Tokyo.)

Fra : lowlife

Dato : 24-06-02 00:59

"Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote in message news:<3d15b8c6$0$255$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

<snipsnap>

Har aldrig prøvet det du beskriver, men det lyder tiltalende og ville
nok holde en bestemt legemsdel arbejdsdygtig i længere tid. Uden
at det skal misforståes...

> Tager kvælertag - jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan godt lide
> fornemmelsen af hænderne om min hals, ikke at kunne få luft.

Det er nok det eneste jeg ikke ville gøre.

> At blive bollet i munden, så jeg ikke kan få luft er heller ikke at
> kimse ad.

Som du kan udtrykke det... hehehe

> Egentlig hen a la voldtægt, bare med et "frivilligt" offer *G*
> Jeg kan helt vildt godt lide at en mand udstråler brutalitet og
> "dyriskhed", og bare "bruger" mig.

Nå, voldtægt er nok så meget sagt... måske mere voldsom
selvbetjening... hehehe

> Mange hilsner
> Søs

Mange hilsener igen og tak for dit input til en "brainfucker"
(fantasi).

P.

Fra : Sott

Dato : 24-06-02 18:47

"lowlife" <danishpastrydk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har aldrig prøvet det du beskriver, men det lyder tiltalende og ville
> nok holde en bestemt legemsdel arbejdsdygtig i længere tid. Uden

Mmmm... Dejligt - jeg bliver pludselig igen bevidst om at jeg
ikke har en leverandør pt. *LOL*

> Det er nok det eneste jeg ikke ville gøre.

Jeg har faktisk kun oplevet en der gjorde det af sig selv, og
derudover en der "forstod" det, da jeg lagde hans hånd på
min hals - jeg tror, at det er meget få mænd, der bryder sig
om lige dette.

> Som du kan udtrykke det... hehehe

*Ser uskyldig ud* - Mig?

> Nå, voldtægt er nok så meget sagt... måske mere voldsom
> selvbetjening... hehehe

Ja, det er måske en bedre betegnelse, særligt indenfor
forholdets rammer.

Jeg ser scenen for mig:
"Skatter, der er selvbetjening NU!" - og så ligger fruen-
timmeret i sengen og ser "opstemt" ud splitternøgen *G*

> Mange hilsener igen og tak for dit input til en "brainfucker"
> (fantasi).

Velbekommen - det var godt for mig

Tuzinde hilsner
Søs

Fra : Hansolo

Dato : 24-06-02 15:47

Hej Søs

Hvornår og hvordan fandt du ud af du havde på den måde, altså godt kunne
lide at blive domineret?

Hansolo

Fra : Sott

Dato : 24-06-02 18:42

> Hej Søs
>
> Hvornår og hvordan fandt du ud af du havde på den måde, altså godt kunne
> lide at blive domineret?

Jeg blev nok først rigtigt bevidst om det i slutningen af tyverne,
og så har det bare taget fart - fordi det simpelthen bare føles
rigtigt for mig. Jeg føler, at det "løsner" min krop og at det gør
mit sind blidt - der er ikke noget som en mands dominans, der
kan bringe mig så hurtigt i kontakt med min bløde, elskelige
side *S*.

Hvordan? - Jeg har haft fantasier i den retning siden barndom-
men, og stille og roligt fik jeg prøvet lidt her og der. Men jeg
har til gode at opleve en mand, der kan vise mig mine grænser,
så at sige.

Fra jeg var 16 til jeg var 26 var jeg sammen med mine børns
far - og der var det ikke på menuen, hvorfor jeg altså nåede
op i slutningen af tyverne, før jeg begyndte at opleve lidt.

Jeg har oplevet, at én bare med sin væremåde og ord, kan
gøre lidt det samme ved mig, som jeg oplever ved "smerte"
- jeg fatter ikke hvorfor (ultra frustrerende *G*), men jeg
bliver helt blid og "stille" indeni. Det er dejligt, men også en
smule ubehageligt, da jeg føler jeg mister fodfæste for en stund,
og det er dejligst, når jeg vælger det selv, eller det er i en privat/
intim situation.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : golden

Dato : 26-06-02 22:19

"Hansolo" <hansolo@hansolo.dk> skrev i en meddelelse
> Sad lige og diskuterede det med nogen venner!?

Det er der lige så mange svar på som spørgsmål til, men der findes masser af
sites der giver gode råd.

mvh.
golden