Tilbud om import af fisk ?
Fra : Leo Vaeversted

Dato : 23-06-02 03:50

Hejsa

Jeg har i dag/nat modtaget en mail fra

Arif Husen
PIRANTI AQUATICA
Pacific Building
Jl Gunung Sahari XI - 291, 3rd Fl. Suite 302 - 307
Jakarta - Indonesia

Ang import af fisk, er der andre end mig som har modtaget den slags mail.

Jeg har aldrig importeret fisk, og har ej heller planer om at gøre det.

Leo
http://dk.danban.com/advocate/e80b1a1a96ee6ae008bdbbb071b1629f

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 23-06-02 07:20

"Leo Vaeversted" <leo@venlig.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ang import af fisk, er der andre end mig som har modtaget den slags mail.
>
> Jeg har aldrig importeret fisk, og har ej heller planer om at gøre det.

Jeg har fået den samme.

mvh
Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk

Fra : Henrik

Dato : 23-06-02 09:50

> [...]
>
> Ang import af fisk, er der andre end mig som har modtaget den slags mail.
>
> Jeg har aldrig importeret fisk, og har ej heller planer om at gøre det.

Mon ikke de scanner nyhedsgrupperne og spammer folk med alle mulige reklamer
?

Mvh
Henrik

Fra : Carsten Gall

Dato : 23-06-02 11:34

Henrik <sahl@REMOVETHISsnaps.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:af424d$blk$1@sunsite.dk...

> Mon ikke de scanner nyhedsgrupperne og spammer folk med alle mulige
reklamer

Det gør de nok, men i de mange år jeg har været på her, har jeg aldrig
modtaget noget der
ligner. Og hvis de scanner grupperne, hvorfor er det så ikke os alle der
har fået en mail fra dem?

Carsten

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 23-06-02 11:47

"Carsten Gall" <cgall@vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> modtaget noget der
> ligner. Og hvis de scanner grupperne, hvorfor er det så ikke os alle

De scanner nok specielt de engelske newsgroups.

Jeg tror jeg i tidens løb har modtaget over 30 mails med diverse tilbud om
billig import osv.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Aardvark

Dato : 23-06-02 17:43

Fordi nogle af os maskerer vores Email-adresse...

/Aardvark

*** Remove 'REMOVE' in email to Reply ***

Fra : Carsten Gall

Dato : 23-06-02 10:25

Leo Vaeversted <leo@venlig.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:af3d02$s2f$1@sunsite.dk...

> [...]
> Ang import af fisk, er der andre end mig som har modtaget den slags mail.
> Jeg har aldrig importeret fisk, og har ej heller planer om at gøre det.

Var der noget vedhæftet? så som en prisliste eller lign?

Carsten

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 23-06-02 16:20

Hejsa