Spørgsmål ang. Nokia 3410
Fra : Søren H. Wind

Dato : 22-06-02 23:17

Har den kalender, og udvidet telefonbog, som nokia 62**/63** og 7110 ?

Påtænker køb, men ovenstående er et MUST før jeg skifter

Fra : Lars Raaby

Dato : 23-06-02 13:03

Søren H. Wind wrote:
> Har den kalender, og udvidet telefonbog, som nokia 62**/63** og 7110 ?
>
> Påtænker køb, men ovenstående er et MUST før jeg skifter
Har du prøvet at kikke på www.nokia.dk

Mit freundlichen Grüßen
Lars Raaby
*blomst 10280459*

Fra : Søren H. Wind

Dato : 23-06-02 22:55

Ja, der står ikke rigtigt noget jeg kan bruge til noget...

Håbede der måske var en bruger herinde, men må smutte i butikkerne i morgen
for at få svar

Fra : Deaster

Dato : 24-06-02 07:00

"Søren H. Wind" <s.wind@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, der står ikke rigtigt noget jeg kan bruge til noget...
>
> Håbede der måske var en bruger herinde, men må smutte i butikkerne i
morgen
> for at få svar

Dvs. at der intet står i manualen om det? Damn Nokia laver godt nok nogle
dårlige manualer.
http://www.nokia.com/phones/usersguide/disclaimer/1,23497,1016,00.html

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Søren H. Wind

Dato : 24-06-02 10:15

Been there, done that... ingen info...

Fra : Deaster

Dato : 24-06-02 11:01

> Been there, done that... ingen info...

Damn, så er det godt nok nogle dårlige manualer.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 24-06-02 11:05

"Søren H. Wind" <s.wind@adslhome.dk> wrote:

>Har den kalender, og udvidet telefonbog, som nokia 62**/63** og 7110 ?
>
>Påtænker køb, men ovenstående er et MUST før jeg skifter

Telefonbogen er af den gamle type (plads til 200 numre). Jeg mener ikke,
den har kalender, men er ikke sikker.

Peter