MS Windows
briani 27239
Ophævelse af private mapper
Fra : Rene Torp-Nielsen

Dato : 22-06-02 21:36

Jeg anvender Win XP Home DK.
Jeg har lige måttet reinstallere programmet pga forskellige problemer. Jeg
tænkte ikke lige over, at jeg i sin tid havde gjort en af mine data mapper
på D: drevet privat.

Nu er problemet selvfølgelig at jeg ikke har adgang til denne mappe.

Hvad gør jeg nu? - jeg kan selvfølgelig stadig kode osv. som oprindeligt
blev anvendt, men hvordan får jeg adgang til denne mappe?

Hjælp modtages med tak.

Mvh
René

Fra : Simon Kamber

Dato : 23-06-02 00:04

On Sat, 22 Jun 2002 22:35:46 +0200, "Rene Torp-Nielsen"
<rene@torp-nielsen.com> wrote:

>Hvad gør jeg nu? - jeg kan selvfølgelig stadig kode osv. som oprindeligt
>blev anvendt, men hvordan får jeg adgang til denne mappe?
Nu er det sådan at jeg af uransagelige årsager ikke kan gøre mine
mapper private i XP pro. Men jeg vil da skyde på at du hvis du slår
avanceret fildeling fra(mappeinstillinger, vistnok under kontrolpanel)
kan du styre rettighederne når du logger på som administrator.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-06-02 00:22

Converter drevet til NTFS så kan du.

Fra : Simon Kamber

Dato : 23-06-02 10:59

On Sun, 23 Jun 2002 01:21:40 +0200, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Converter drevet til NTFS så kan du.
Nope, checkboksen er bare gennemsigtig og uvirksom.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-06-02 15:21

Slå simple sharing fra.

Fra : Simon Kamber

Dato : 23-06-02 16:44

On Sun, 23 Jun 2002 16:20:48 +0200, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Slå simple sharing fra.
Er private mapper så bare mapper hvor det kun er en selv der har
adgangstilladelse?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-06-02 02:16

Jepp.

Fra : Simon Kamber

Dato : 07-07-02 20:54

On Mon, 24 Jun 2002 03:16:11 +0200, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Jepp.
Tak