MS Windows
briani 27239
Fejl ???
Fra : Mickey

Dato : 22-06-02 18:11

Har problemer med autorun..... der er flueben i automatisk beskei i enhedsorientering Cd-rom drev men når jeg indsætter en cd som
før har startet af sig selv vil den ikke mere...nogle der har et godt råd ?

--

\!/
(@@)

Med venlig hilsen

Michael Nielsen

Fra : Madsen

Dato : 22-06-02 18:44

Mickey skrev:

> [...]
> i enhedsorientering Cd-rom drev men når jeg indsætter en cd som
> før har startet af sig selv vil den ikke mere...nogle der har et

Hvilket styresystem?

Madsen.

Fra : Mickey

Dato : 23-06-02 12:31

win 98

Fra : Madsen

Dato : 23-06-02 23:55

Mickey skrev:

> win 98

Prøv at gå ned i Start > Kør og skriv: regedit
Klik derefter på OK.

Find så følgende nøgle og sørg for at den står til 95 00 00 00.
http://home.worldonline.dk/hijklm/autorun.gif

Se også gerne: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Madsen.