hjælp til UT
Fra : futte

Dato : 22-06-02 15:59

Hej

Jeg har hentet et par patch's til UT så man får EAX lyd men når jeg har
gjort det og startet et spil kan jeg kun se op af hvis jeg flytter musen så
jeg kikker lige ud smutter den tilbage så jeg kikker op af og det er jo ikke
sjovt :) er der nogle der har oplevet samme problem

MVH
Futte

Fra : futte

Dato : 22-06-02 17:13

Har hentet en ny patch så nu virker det men jeg kan ski ikke huske hvad for
en tast jeg skal bruge for at give team ordre med

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 23-06-02 00:57

futte wrote:
> Har hentet en ny patch så nu virker det men jeg kan ski ikke huske hvad for
> en tast jeg skal bruge for at give team ordre med

Kig i din manual og hvis du ikke har en så det på tide du smutter ud og
køber UT.

Bemærk forøvrigt at der findes en gruppe til spørgsmål vedr. Unreal
basserede spil, herunder Unreal Tournament, så du burde poste dine
spørgsmål i dk.spil.computer.f-p-s.unreal

Mvh

Bruno

Fra : Simon Kamber

Dato : 23-06-02 10:59

On Sat, 22 Jun 2002 16:59:25 +0200, "futte" <fnugi@.dk> wrote:

> [...]
>jeg kikker lige ud smutter den tilbage så jeg kikker op af og det er jo ikke
>sjovt :) er der nogle der har oplevet samme problem
Syns forøvrigt der mangler et . eller 2. Ret svært at læse.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 27-06-02 22:59

Hej højtærede NG,

Jeg har hentet et par patches til Unreal Tournament, så man får EAX lyd. Når
jeg har valgt EAX og startet et spil kan jeg kun se opad. Hvis jeg flytter
musen så
jeg kigger lige ud smutter den tilbage, så jeg kikker opad igen, og det er
jo ikke sjovt :) Er der nogen der har oplevet samme problem?

MVH
Garfield (Futtes katteven) *g*