Atomer?
Fra : Kim Noer

Dato : 11-02-01 23:59

Davsen..

Njoeh, jeg kunne ikke få google til at give en 'syntax' beskrivelse af ATM
standarden (svjf. findes der flere?). Jeg leder bl.a. efter hvad PVC betyder
i forhold til VPC*VCI, hvad er et 'atom echo' mv. Nogen har har en handy
beskrivelse af sådanne ting indenfor ATM?

--
CPU stuff : http://www.tech-report.com/cpu
"I'll connect the dots for you: cheap MHz + dumb public = profit" -Paul

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 12-02-01 01:27

On Sun, 11 Feb 2001 23:58:47 +0100, "Kim Noer" <kn@nospam.dk>
wrote:

> Njoeh, jeg kunne ikke få google til at give en 'syntax' beskrivelse af ATM

Prøv http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=atm

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Kim Noer