Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af digicam i Danmark
Fra : Stefan Garvig

Dato : 22-06-02 14:15

Hej NG

En tidligere tråd her i NG handler om køb af digicam via Nettet, men hvad
med køb i Danmark? Findes der en liste over de forskellige fotoforretningers
priser på digicams?

www.pricegrabber.com kan man se, hvor på Nettet et givent digicam er
billigst. En tilsvarende dansk site ville være super!

Jeg har hørt om en fotoforretning på Peter Bangsvej i København, og som
skulle være den billigste i Kongeriget mht. Olympus. Har andre hørt om denne
forretning?

Glæder mig meget til at høre fra jer alle.

Venligst

Stefan Garvig
Rødovre

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 22-06-02 14:27

"Stefan Garvig" skrev:

> En tilsvarende dansk site ville være super!

www.edbpriser.dk (se hardware >> digital kameraer)

Mvh, Lars

Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 22-06-02 15:45

Af konkrete butikker i københavnsområdet kan vel nævnes Kamerahuset inde i
byen og Bingofoto i Rødovre, som er dem som jeg har erfaring med at få
tingene biligst muligt...man skal bare nogen gange spørge sig frem for at få
den gode pris på produktet, måske også fordi at man lægger pengene der
hvergang der skal handles fotoudstyr.

Claus Smith